Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SayaJones schreef:Daar ben ik het mee eens inderdaad.
Een hond die niet onder appél staat, moet gewoon aan de lijn, simpel.
Maakt niet uit hoe sociaal of lief de hond is, een hond die je niet terug kan roepen, kan zomaar voor veel problemen zorgen bij mensen die hun honden wel netjes aan de lijn hebben omdat zij niet goed met andere honden kunnen.
Jis_ schreef:Lisitano schreef:In een sprookjeswereld zou ieders hond perfect luisteren maar helaas.
En daarbij zou iedere hondenliefhebber een geschikt ras/karakter wat bij hun past nemen en niet alleen maar of vooral kijkend naar uiterlijk.
xLaraaj schreef:Dank je. Is echt niet makkelijk. Ook wilt mijn vriend het niet en hem nog meenemen op vakantie. Dus zit echt in een tweestrijd
anjali schreef:xLaraaj schreef:Dank je. Is echt niet makkelijk. Ook wilt mijn vriend het niet en hem nog meenemen op vakantie. Dus zit echt in een tweestrijd
De hond heeft ook je vriend aangevallen en is onvoorspelbaar. Ik zou hem niet meenemen op vakantie,maar de kans op een goed nieuw huisje voor hem aangrijpen. Op zich heb ik er natuurlijk niets mee te maken,maar dit soort gevaarlijke honden verpest het wel voor andere honden ook.
xLaraaj schreef:Ik ook maar kan hem niet op andere gedachten brengen. We gaan natuurlijk wel een muilband zetten op openbare plaatsen. Het is ook zo moeilijk want voor de rest is hij zo lief. Maar je weet natuurlijk niet wanneer hij terug die klik heeft