Duhelo schreef:Voor de mensen die ook plasrondes doen, hebben jullie geen tuin dan?
Hier (sowieso is dit in belgië niet zo de gewoonte denk ik) doen we eigenlijk niet aan plasrondes, Hond doet gewoon de behoefte in de tuin (of, in ons geval op ons groot terras of overdag als we gaan werken in haar kennel). Wat dan uiteraard ook netjes opgeruimd wordt iedere dag.
Het wandelen an sich is puur voor het wandelen, niet voor behoeftes. (Hier gaat ze wel minstens 3-4 keer per week mee naar de paarden voor minstens 4-6 uur, gaan we minstens eens per week gaan fietsen, eens per week een langere groepswandeling (8-12 km) en tussendoor eventueel nog kleinere wandelingen, eens naar het bosje, of spelen we lekker thuis, afhankelijk van het weer.
Ik heb wel een tuin, maar die is niet in gebruik als toilet, wou ik ook graag zo houden. Is ook geen reusachtige tuin, zou ik een boerenerf hebben vind ik het wat anders, maar met voor meeste mensen normale tuin ben ik blij dat mijn hond dat ook ziet als Eigen gebied en er niets in doet. (en de kat ook niet)
Kiri, jak!!!!!