Granoek schreef:Hij zou ongelukkiger worden als hij los liep en gepakt werd door een andere hondmijne loopt zelden los, altijd aan de lange riem
Dit stelt mij wel gerust

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yenni schreef:Ceetje_bokt schreef:In onze woonomgeving durven we de honden niet los te laten vanwege het verkeer, maar wij hebben een tuin van bijna 500m2. Dus spelen met de bal, een agilityparcourtje of speuren doen wij in de tuin. En we pakken regelmatig de auto om ergens heen te gaan. Aks je geen mogelijkheid hebt om in een veilige ruimte je hond te laten ravotten, zou ik niet aan een hond beginnen. Op zich is altijd aan de lijn wandelen niet verkeerd, zeker als je regelmatig andere routes neemt.
De hond zal 2 x per week meegaan naar het bos. Daarbij loop ik iedere avond minimaal een uur naast de andere wandelingen.
vevina schreef:Ceetje-bokt haha die van jou liggen er heerlijk bijBedankt voor de tip! Dan ga ik opzoek naar een fijne mand ipv een kussen.
vevina schreef:Welke maat hondenmand/kussen heeft jullie Cocker?
Ik zit momenteel te kijken naar het Lief hondenkussen in de maat 60x85 cm. Er komt sowieso een kleinere mand voor de eerste weken van de pup, aangezien zo een groot kussen dan wel erg groot is.
[ [url=m/XJHZbp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ceetje_bokt schreef:vevina schreef:Welke maat hondenmand/kussen heeft jullie Cocker?
Ik zit momenteel te kijken naar het Lief hondenkussen in de maat 60x85 cm. Er komt sowieso een kleinere mand voor de eerste weken van de pup, aangezien zo een groot kussen dan wel erg groot is.
[ [url=m/XJHZbp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik liep bij de intratuin en toen zag ik deze...
[ [url=m/4IDL2z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moest meteen aan jou denken.