Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarliesR schreef:Bedankt voor alle leuke reacties! Ik ben nog steeds super trots!
Gisteren had hij zelfs nog een shoot! Hij was wel erg moe nog van alles, maar ondanks dat heeft de fotograaf een paar hele mooie foto's van hem kunnen maken! Heb al een eerste voorproefje gezien (zal er later nog wel wat van delen).
Djaikha, verstandig om dan voor een ander ras te gaan! Het zijn geweldige honden, maar je moet er wel echt je leven naar inrichten en bereid zijn veel in te leveren. Wij ervaren Yorek nu als behoorlijk makkelijk, maar ik stop er wel héél véél tijd en energie in. En bepaalde eigenaardigheidjes moet je tegen kunnen c.q. leuk vinden. Op een flat zou ik trouwens niet eens een groot probleem vinden (mits je dan niet heel veel trappen op en af moet). Wij wonen ook niet achterlijk groot. Belangrijkste is dat je er tijd en energie in stopt en ze mentaal bezig kan houden.

. 
Gelukkig kan ik hem tot dusver goed afleiden door hem dingen te geven die ook daadwerkelijk stuk mógen. Betekende afgelopen week wel regelmatig dat ik een aantal uur aan stuk bezig was met hem afleiden. Nee dat mag niet. Nee dat ook niet. Kijk dit mag wel. Nee, dat dus niet. Nee, ook niet aan mijn mouw hangen. Nee, ook niet aan mijn broek. Hier kijk nog een doos, die mag je wel kapot maken! *5 min rust*. Nee, de bank mag je ook niet opeten. En het kleed wat er op ligt ook niet. Misschien vind je deze doos leuker? *10 min rust*. Nee, je mag niet het kleed opeten. Nee, ook de kozijnen niet. Nee, ook de vensterbank niet...