Ik vind Gaia echt mooi (de rest natuurlijk ook)! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik vind Gaia echt mooi (de rest natuurlijk ook)! 

Ze zijn zoooo mooi en schattig!!! Sif heeft een speciale kleur, als je naar de rest kijkt vind ik
Ares is ook echt mooi he. Ik zou ze zo allemaal tegelijk willen hebben
Ben er toch wel erg blij mee, ze is onwijs grappig en ondeugend en gelukkig ook heel erg knuffelig. Ze wil constant op schoot liggen en onder de dekens tegen me aan slapen, en nu de volwassen poezen toch niet altijd even klef (meer) zijn is dat toch wel erg gezellig. Ze ligt op het moment van typen ook lekker bij me op schoot. Zo ongeveer klem tussen de tafel en m'n benen want zoveel ruimte heeft ze niet hehe.
het gaat daar onwijs goed, hij was met een paar dagen al dikke vriendjes met hun rode kater en ik krijg superveel foto's en filmpjes van hem dat ie als king of the castle languit op schoot ligt, pontificaal op de laptop ligt of het halve huis afbreekt. Goed opgevoed natuurlijk. Hij is hartstikke verwend en een echte baby, heel stout en enorm knuffelig. Al voordat hij werd opgehaald was het halve internet leeggekocht aan kattenspullen en volgens mij is Nadia nu al net zo verslaafd als ik ben aan spullen voor ze kopen hehe.
Verschil moet er wezen. Als ik filmpjes en foto's zie verbaas ik me telkens weer over wat een spul ze voor de katten hebben en ben ik blij dat ze zo verwend worden.
Terra lijkt op dit moment overigens stilaan krols te worden, dus met een beetje geluk kan die einde van de week naar de kater en mogen we begin mei het volgende nestje verwachten! (Hopelijk ben ik tegen die tijd mentaal voorbereid want het is toch ook wel heeerlijk hoor de rust die ik nu heb in huis, en dat terwijl er nog 3 bengalen over zijn). 

maar hij kan ook echt zo ontzettend lekker knuffelen met ons. Slaapt tussen ons in, of uren lang op schoot als hij zijn speeluurtje heeft gehad. Qua kattenspullen loopt het redelijk uit de hand ja... we hebben een grote krabpaal die bijna tot het plafond reikt, en héél veel speelgoed. En vergeet niet de snoepjes en het luxe voer wat ze krijgen. Dus naast dat 'ie vaak op zijn kop krijgt (en vervolgens gaat lopen klagen in de vorm van purren en miauwen), wordt hij ook ziekelijk verwend. Daarnaast heeft hij ook al heel veel harten gestolen 
hij speelt ook graag in de drinkfontein, dus het is af en toe een lekker waterballet hier.

super leuk! 

.
Moet ook zeggen dat ik hem niet veel ingewikkelder dan dit had kunnen maken want ik heb er vrij weinig verstand van haha.
[BB-HK] [VOLG] Bengaal kittens verwacht - het volgende nestje!