Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joey2010 schreef:Ze zien er goed uit. Gevuld buikje..
Mooie pups. Lijkt me leuk wanneer de oogjes open gaan, dan zal het ook drukker gaan worden
bryce27 schreef:joey2010 schreef:Ze zien er goed uit. Gevuld buikje..
Mooie pups. Lijkt me leuk wanneer de oogjes open gaan, dan zal het ook drukker gaan worden
Dan gaat het pas beginnen.![]()
Ben benieuwd wat de reu gaat doen als het puppy geweld eenmaal gaat lopen.
Momenteel vind hij het interessant, maar hij durft niet in de buurt de komen. Hij is altijd wat 'bang' voor puppy's. Hij zal niks doen maar hij gaat liever weg dan dat hij erbij is.
Toen blitz pup was keek hij echt zovan nou leuk, wanneer gaat die weg?
Salsa schreef:Wij zullen nu niet voor een Aussie pup gaan ivm onze woning en mijn drukke opleiding nu.
Maar kan iemand mij iets vertellen uit ervaring met Aussie samen met kleinere kinderen (I know opvoeding, nooit alleen, respect ook kind naar hond) en hoe het in de praktijk met beweging zit. Ook hier zeker intentie om lekker de bossen in te gaan en de nodige cursussen maar wij komen van een border collie af dus zijn wat gewend maar zoeken niet meer zo'n actieve hond.
Wij zoeken een leuke speelse kindvriendelijke sociale familie hond van nature en liefst geen blaffer. En ja veel.licht bij opvoeding maar sommige dingen zitten erin.
joey2010 schreef:Dat lijkt me vreselijk om het moment te hebben wanneer de pups naar de nieuwe eigenaars moeten.
Ik zou zelf janken geloof ik.
Alhoewel de mams na 9 weken zo iets hebben van: "Dag kindjes het gaat jullie goed".Ze zich daarna omdraaien en er verder niet meer bij stilstaan.
keona schreef:joey2010 schreef:Dat lijkt me vreselijk om het moment te hebben wanneer de pups naar de nieuwe eigenaars moeten.
Ik zou zelf janken geloof ik.
Alhoewel de mams na 9 weken zo iets hebben van: "Dag kindjes het gaat jullie goed".Ze zich daarna omdraaien en er verder niet meer bij stilstaan.
Geloof me je bent echt blij