Ik zou Pip ook niet in een open ren zetten, dat gaat niet goed komen denk ik . Die springt overal over heen/op. Maar ze heeft de hele tuin, en die muren zijn wel heel hoog .
De eerste keer dat ik even naar binnen ging om iets te pakken en de bovenkant van de ren open liet was ook gelijk de laatste keer Kwam terug, loopt Pipkin in eens naast de ren in plaats van er in. Ik had hem toen nog niet zo lang en op de opvang zeiden ze dat hij beet (heel hard beet zelfs) en ik had hem daarom expres nog nooit opgepakt, sta je dan met je goede gedrag Snel een handdoek gepakt en hem daarmee gevangen en niks aan de hand haha (afgezien van een halve hartverzakking van mij )
Sann_
Geplaatst: 12-05-15 21:44
Ik zal nog even mijn nijnen voorstellen
Raak, ex ram, 6 jaar.
Bow, voedster, 4 jaar.
Nog steeds naamloos , ex ram, 1,5 jaar.
Ook nog naamloos , voedster, 1 jaar.
Verder krijgen ze hier Hope Farms Supertrio, 3/4 bakje (snoeptomaat-bakje) voor zn 4en. Daarnaast hangt er een hooinet in het binnenverblijf. En groente/fruit en gras.
sandorra
Geplaatst: 12-05-15 21:47
Om terug te komen op de vraag die mij eerder gesteld was.
Nee hij springt er niet overheen. Nog nooit gedaan of zien doen hij huppelt ook als ik niet thuis ben over het hele balkon. Dus lekker los. Alleen bij heel slecht weer zit hij in het hok opgesloten.
hier is hij er ook nog nooit uitgesprongen. Wel al ontsnapt omdat hij zelf het deurtje kon openmaken (zit nu stevig dicht ) of wanneer we met de hekjes aan het schuiven zijn. Wanneer we een grote ren gebouwd hebben en hij zijn gekke vijf minuten heeft springt hij wel zo hoog dat het zou kunnen, maar hij blijft tijdens het springen ver bij het hek uit de buurt
Mijn konijn ligt ook altijd op zijn hooi, zaagsel vind hij niet lekker ofzo? Net even de grond in zijn red aangeveegd en voor zover dat kan (met een bezem door het kleine gaatje in het hok) de onderkant van het hok proberen aan te vegen binnenkort alles van zijn plek, alles aanvegen en er met de hoge druk spuit overheen. Hok ook van binnen even schoonmaken want dat hele hok is vies (de muren etc) toen ik toch bezig was met de onderkant ook maar nieuw zaagsel gedaan en dus het hele hok schoongemaakt. Nu weer een blij konijn in een schoon hok
Nu jullie het over hooi hebben heb ik een vraag: mijn konijn eet/lust geen hooi... Ik weet dat hooi één van de belangrijkste dingen is, maar hij eet het gewoon niet. Ik heb al verschillende soorten geprobeerd, hooi uit een zakje, hooi van de boer, andere merken van hooi uit een zakje. Weet iemand misschien hoe dat komt?
elke dag een klein bakje biks (Ik weet niet hoe ik uit moet leggen hoe groot dat is, haha. Het bakje vult ongeveer de helft van zijn etensbakje) en altijd hooi
Danique_X
Geplaatst: 13-05-15 20:20
Nou, hierbij een foto van Pip .
In actie .
Eoweyn_x
Geplaatst: 13-05-15 20:27
lora22 schreef:
elke dag een klein bakje biks (Ik weet niet hoe ik uit moet leggen hoe groot dat is, haha. Het bakje vult ongeveer de helft van zijn etensbakje) en altijd hooi
Dat kan best veel zijn, zou daar eens mee minderen
love_mandy
Geplaatst: 13-05-15 20:29
@Danique wij hebben hetzelfde hok! Alleen heb ik een andere kleur, grappig! mooi nijntje heb je
Heb twee van die hokken, alleen helemaal verbouwd. Dat houten "nachthok" eruit en de voorste tralies..
lora22
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-15 21:21
Eoweyn_x schreef:
lora22 schreef:
Dat kan best veel zijn, zou daar eens mee minderen