Els is altijd even van slag als er iemand binnen komt... Nu kwamen opa en oma onze honden ophalen, en was het weer zo ver:-( erger dan andere keren. Tegen het raam de deuren, muren en de luxaflex. De schade lijkt mee te vallen, vooral veel losse veertjes en schrik. Ze ligt nu lekker in m'n badjas bij te komen, en lekker te slapen. Zo sneu :-(
Er komt vaak onverwachts bezoek, soms is er niets aan de hand. Maar wanneer de honden enthousiast zijn, word zij dat ook lijkt wel maar ook een soort lichte paniek volgt dan snel. Ze is weer een beetje op temperatuur, ze word altijd heel warm dan.... en weet rustig, ging net even badderen, dus het gaat alweer wat beter. Tis zo'n drukte maker soms haha
AMBERRTJEE
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-16 18:46
Na het werk direct bij Elsje gaan kijken, en ze voelt zich al veel beter
Chico reist op haar rug hahahaha
senna21
Geplaatst: 12-02-16 19:04
Ha, die eerste foto is geniaal.
Yunaa
Geplaatst: 12-02-16 19:27
Arme Els ! Hoop dat ze snel opknapt met haar losse veertjes en gele bult ( ) op haar hoofd !
Ze zijn echt super leuk! (En dat zegt iemand die heel bang is voor vogels!)
Shirley: wil je niet meer van die opmerkingen maken?! Mensen kijken me telkens zo raar aan als ik uit t niets keihard begin te lachen
Melissaaxo
Geplaatst: 18-02-16 17:15
Jasia schreef:
Shirley: wil je niet meer van die opmerkingen maken?! Mensen kijken me telkens zo raar aan als ik uit t niets keihard begin te lachen
Nee hoor Shirley niet doen ik geniet van je opmerkingen
Yunaa
Geplaatst: 18-02-16 18:59
Blijven posten hoor! Ik ben van
Ik vind Valkparkieten al groot, maar wat is Els mega!
AMBERRTJEE
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-16 16:45
Ik ben momenteel al langere tijd ziek thuis, en daar genieten mijn gevleugelde vriendinnen natuurlijk optimaal van. Els is normaal altijd terrorist Els, maar nu ik ziek ben is ze zo ontzettend lief voor me. Word heerlijk verwend door m'n twee vriendinnen