Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denise04 schreef:Oh dan was het zondag, want aan de eendaagse deed ze niet mee
Was ook echt gaaf, heb nog filmpje zitten kijken en had tranen in m'n ogen.... De fokker had het helemaal niet verwacht dus de verrassing was enorm!!
Zelf heb ik volgende week de clubmatch in Waalwijk en de week erop een golden show.... Wordt nog lastig want loop met een mitella vanwege een golfarm.... Maar het vervoer is in elk geval geregeld
Thesserd schreef:Lol, dat is dus o.a. de concurrentie die wij altijd hebben in de ring. Echt super irritant. Hij heeft best mooie honden, maar ook zijn honden zijn niet perfect, de achterhand is bijvoorbeeld slecht van de betreffende reu waar hij nu bijna alles mee wint. Deze reu heeft namelijk 'plophakken' zoals ze dat noemen. Af en toe zakt hij dus door zijn hak heen. Keurmeesters zien dit blijkbaar niet of vinden het niet erg? Bijna alle keurmeesters vallen toch voor een blok, altijd weer voor diezelfde hond?
Ik snap het echt niet... Niemand snapt het trouwens, van de andere American Akita fokkers/houders. Volgens mij zou mijn hond ook opeens alles winnen als hij zou handelen.
Dit maakt showen voor ons en vele anderen echt een stuk minder leuk. Zaterdags of zondags om 6 uur je bed uit, optijd er zijn, op z'n vroegst 4 uur 's middags weer thuis en dan regelmatig voor niks.
Ik moet zeggen dat het de laatste tijd vaker voor komt dat hij een keer niet wint, maar er is tot ongeveer aan half jaar terug echt een periode geweest dat hij de enige nog was die zich inschreef.
Verder is hij best aardig, daar niet van...