Dus ik wou me hier graag ook even melden.Heb al een jaar of 5/6 ratten waarbij ik 1 jaar zonder ratten heb gezeten. Ik heb nu drie vrouwtjes ratten, twee japanners (beide dik een jaar) en een naakte (4 maanden). Eentje zit nu nog aan de antibiotica. Ze had vermoedelijk een blaasontsteking, maar inmiddels is ze alweer helemaal de oude. Ze zitten bij mij in een grote voliere waar ze dan ook echt iedere cm van gebruiken. Ben enorm blij met die kooi (en zij volgens mij ook wel)

http://img.photobucket.com/albums/v624/ ... G_0028.jpg
(en dan gebeurt er niks ergs ofzo hihi) En misschien zijn ze een beetje verkouden? Wat voor bodembedekking gebruik je als ik vragen mag? En waar komen ze weg?? Als het aanhoud of erger wordt kan je een kuurtje bij de dierenarts halen, maar op het moment zijn er veel mensen en dieren om me heen verkouden dus het kan het weer ook een beetje zijn.
Even in de gaten houden dus
Iduna laat zich ook al wat beter oppakken, of ze zit in elk geval stil als ik haar tegen me aanhoud. En ze kropen bij m'n vriend z'n broekspijp in want die zat met z'n benen op bed 

Ja moet denk ik toch maar aan een bril
. Het enorme hok van hun is nog steeds maar voor 1/4 ingericht. Eerst maar even sparen voor leuke dingen. Heb gister van een oude spijkerbroek de pijpen afgeknipt en opgehangen. Nu kunnen ze erover heen lopen en erin net als een tunnel. Ze waren hier erg blij mee. Tony is ook al wat actiever denk dat het ook zo was omdat ze net nieuw waren. Maar heb toch het idee dat mijn vrouwtjes gewoon veel speelser zijn en mijn mannen een beetje liever lui dan moe mentaliteit hebben
. Ik ga gewoon door met neusspray en kijk het nog even aan. Zal straks trouwens even een foto plaatsen
van mijn mannen, want daar ben ik nog helemaal niet aan toe gekomen.