Even een stipje. Reageer later uitgebreid.
Jaxx en ik hebben nu 4 wedstrijden gehad.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VuurVleugels schreef:Wat gaaf dit topic, heel leuk!
Ik wil echt ontzettend graag agility doen, maar mijn woonsituatie is nu niet verantwoord voor een hond en dat gaat voorlopig ook niet veranderen waarschijnlijk (30m2, geen buitenruimte). Zou er niet ergens een hond staan te springen om meer beweging en uitdaging, met baasjes die daar geen mogelijkheid toe hebben, denken jullie? Waar zou dat te vinden zijn, als het al bestaat?
Ik wil echt ontzettend graag agility doen, maar mijn woonsituatie is nu niet verantwoord voor een hond en dat gaat voorlopig ook niet veranderen waarschijnlijk (30m2, geen buitenruimte). Zou er niet ergens een hond staan te springen om meer beweging en uitdaging, met baasjes die daar geen mogelijkheid toe hebben, denken jullie? Waar zou dat te vinden zijn, als het al bestaat?
Mi_Amore schreef:Hier elke 6 maand osteopaat![]()
Onze Raiko startte vandaag voor het eerst Graad 1 Large!
Eerste parcours té veel focus op de tunnel (zijn fetish :’) ) en tweede parcours slechts 1 foutje!
Echter… Een stuurfout van de handler (mijn man loopt de wedstrijden) zorgden voor het nemen van een sprong tijdens een recall en dat werd een prachtige DK
Mijn knappe kerels hebben wel aardig tempo en ik heb goede hoop op een fijne carrière!
[ [url=m/Frymb3.jpg]Afbeelding[/url] ]
San_ner schreef:Wat leuk dit topic! Ik wil uiteindelijk ook agility gaan doen met onze hond. Ze wil super graag voor je werken en vindt het echt heel leuk.
Ter voorbereiding doen we nu de funklas, wij zitten bij Kcnv in Ede.
Hier maakt ze ook kennis met agility onderdelen en het rondsturen. En voor haar heel belangrijk, leren beheersen.
[ [url=m/GTtUiw.jpg]Afbeelding[/url] ]