Jazeker ze krijgt meer voor elkaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loez schreef:Ooohh ik had je topic gemist! Oeps!
Och Boellieeee sukkeltje![]()
Kusjes voor iedereen van Ruby![ [url=m/4YIptm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Siesjuh schreef:Jaaaaaa Djessey babiessss. Ik had het topic nog helemaal niet gezienmaar ik volg dus ook! Het vorige nest was om op te vreten, dus ik heb hoge verwachtingen
Edit: Ik zal gelijk een gokje wagen...5 stuks, 2 teefjes, 3 reutjes geboren op Hemelvaartsdag (18 mei)
kiwiwitje schreef:loez schreef:Ooohh ik had je topic gemist! Oeps!
Och Boellieeee sukkeltje![]()
Kusjes voor iedereen van Ruby![ [url=m/4YIptm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat leuk is voor de kijkers thuis![]()
Ruby is een dochter van Djessey. Dus een halfzus van de komende kindersSiesjuh schreef:Jaaaaaa Djessey babiessss. Ik had het topic nog helemaal niet gezienmaar ik volg dus ook! Het vorige nest was om op te vreten, dus ik heb hoge verwachtingen
Edit: Ik zal gelijk een gokje wagen...5 stuks, 2 teefjes, 3 reutjes geboren op Hemelvaartsdag (18 mei)
Oehh gokjes!
Je verdeling is wel leuk. De vorige keer had ze 5 teefjes en 1 reutje.
Haar moeder 2 keer 5 reutjes 1 teefje en 1 keer 4 teefjes 1 reu.
Dus eens heel wat anders is wel grappig
Vandaag dag 38
[ [url=m/vs55sE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1uG7wN.jpg]Afbeelding[/url] ]
kiwiwitje schreef:Whahaha ja maar tradities zijn er om gebroken te worden![]()
Onze uitplaatsers waren , echt per toeval behalve Elmo, allemaal vanaf t alfabet kloppend(misschien niet op de juiste volgorde maar toch). Dus Elmo werd een E(in overleg natuurlijk) om die traditie niet te jinxen.
Maarja nu is Ruby ook weer terug in de familie(@Loez)
En nu klopt mn letterlijstje niet meer
Siesjuh schreef:kiwiwitje schreef:Whahaha ja maar tradities zijn er om gebroken te worden![]()
Onze uitplaatsers waren , echt per toeval behalve Elmo, allemaal vanaf t alfabet kloppend(misschien niet op de juiste volgorde maar toch). Dus Elmo werd een E(in overleg natuurlijk) om die traditie niet te jinxen.
Maarja nu is Ruby ook weer terug in de familie(@Loez)
En nu klopt mn letterlijstje niet meer
Maak je daar toch Fruby van...![]()
Niemand die het opvalt