Was dus toch niet een heel groot nest.
Komt de da nog om een spuit te zetten?
Kom ff niet op de goede naam, stom
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ChristaPuk schreef:girlyggirl schreef:Zou de losse rommelige deken of beter instoppen/opvouwen of er eruit halen, dit geeft veel teveel risico dat de pups erin klem komen en stikken.
Ze liggen nu op een Ikea badmat.... Is dat ook niet goed?
(Vetbed besteld)
ChristaPuk schreef:Zorry schreef:Misschien een idee om in de werpkist een vetbed neer te leggen, met een kleedje het gevaar dat ze er onder komen en eventueel stikken.
Zijn besteld. Ligt nu een badmat
in
girlyggirl schreef:Als het maar glad is zeg maar en ze er niet onder kunnen komen. Verder is het belangrijk de ondergrond niet té zacht te maken ( zoals een vetbed vaak is) omdat mama dan niet goed voelt als ze op een pup ligt omdat deze omlaag in t bed word gedrukt.
ChristaPuk schreef:Is er een fokker in the house met verstand van kleuren?!?!
criollo_yess schreef:Nee, niet doen! Was stille meelezer. Vindt het hartstikke leuk je pups. Zei de DA nog iets over het aantal? Aangezien ze dachten dat er 7 waren?
ChristaPuk schreef:girlyggirl schreef:Als het maar glad is zeg maar en ze er niet onder kunnen komen. Verder is het belangrijk de ondergrond niet té zacht te maken ( zoals een vetbed vaak is) omdat mama dan niet goed voelt als ze op een pup ligt omdat deze omlaag in t bed word gedrukt.
Oke,dan kan ik ze dus ook op een uitwasbare plasmat leggen? Is verre van zacht maar die ligt strak in de werpkist.
YvonneV schreef:Die is waarschijnlijk water/luchtdicht, als ze daar onder komen is de kans op verstikking nog groter als onder een gewoon dekentje. Toen ik een nest van 14 stuks had kreeg ik ook op bokt commentaar op de deken in de werpkist. Gewoon door gedaan en ze zijn alle 14 groot geworden. Wel had ik doodligstangen in de werpkist zodat de moeder ze niet tegen de kant aan kan pletten.