Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sem_ schreef:[ [url=m/MCg8DF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik meld me ook weer. Onze labrador retriever pup Teun(tje) is nu 13 weken en ondertussen alweer 10 kilo!
Leuk om alle pups hier te zien.
Vandaag de Zogoflex Toppl en Qwizl binnen gekregen, nu al een succes!
Mochten mensen nog tips hebben voor lekkere (gezonde) puppy (kauw)snacks en/of speeltjes hoor ik het graag.
Nayomie schreef:Sem_ schreef:[ [url=m/MCg8DF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik meld me ook weer. Onze labrador retriever pup Teun(tje) is nu 13 weken en ondertussen alweer 10 kilo!
Mochten mensen nog tips hebben voor lekkere (gezonde) puppy (kauw)snacks en/of speeltjes hoor ik het graag.
Ik wil geen reclame maken maar de snacks van kiwiwitje, https://www.barkkinghondensnacks.nl , is voor mij bij uitstek favoriet. De beloningssnoepjes, de gezonde snacks, ik heb een hele blije hond daarvan.
Sem_ schreef:[ [url=m/MCg8DF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tigress schreef:Voor mensen die er voor het eerst een tweede hond bij hebben gehaald, hoe ging het met het verdelen van de aandacht? Merkte je dat je eerste hond het lastig vond dat de aandacht niet meer fulltime naar hem/haar ging?
KimD schreef:Tigress schreef:Voor mensen die er voor het eerst een tweede hond bij hebben gehaald, hoe ging het met het verdelen van de aandacht? Merkte je dat je eerste hond het lastig vond dat de aandacht niet meer fulltime naar hem/haar ging?
Nope! Zelfs met zes honden niet. Ze willen zelden allemaal tegelijk liefde & aandacht dus dat verdeeld zichzelf.