Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laureas schreef:@Kimmie, dat zou fantastisch zijn, het is heerlijk om haar weer vrolijker te zien en ze is me zo dankbaar, dat toont ze zo liefdevol. Ik hoop echt dat het blijft werken. Volgende week acapunctuur erbij, daar heb ik niet zoveel ervaring mee, eigenlijk niets. Geen idee of dat gaat iets verbeteren.
Silvia schreef:@Laureas fijn dat je vooruitgang ziet! Bij mijn hond duurde het een week of 3 voordat er maximale verbetering was. Helaas geeft de 4e injectie niet veel effect meer en heeft mijn hond nu een terugval. Ik ga binnenkort met de DA overleggen over hoe nu verder.
Laureas schreef:Silvia schreef:@Laureas fijn dat je vooruitgang ziet! Bij mijn hond duurde het een week of 3 voordat er maximale verbetering was. Helaas geeft de 4e injectie niet veel effect meer en heeft mijn hond nu een terugval. Ik ga binnenkort met de DA overleggen over hoe nu verder.
Dat is erg jammer om te horen, krijgt jouw hond alleen librela of ook nog andere pijnstillende middelen of supplementen erbij?
kimmie261 schreef:Ik weet niet of je op FB zit maar daar zit een librela experiences ( https://www.facebook.com/groups/949999742415867) groep , waar dit ook wel vaker voorkomt, maar wat je daar wel leest is dat die mensen dus wél gewoon de volgende maand laten prikken en honden vaak weer wel reageren, maar ook die ermee stoppen en paar maanden later weer beginnen en dan reageren honden vaak ook weer goed, het is een beetje experimenteren denk ik, net zoals dat je ook een langere tijd tussen de prikken kan nemen, dus om de 6 weken bv...en dat zal dan bij de ene hond weer wel werken en de ander niet...
KootMiraDrum schreef:D.a. denkt dat door de Librela nu naar boven komt dat er eigenlijk meer aan de hand is, bv cauda equina syndroom. Ze is terug op de pijnstillers, in de hoop dat die ook een evt zwelling in verminderen.
Gisteravond sleepte ze ineens minder met rechtsachter, en meer met linksachter. Had ik nou de prik maar nooit laten zetten.