(Een deel van) de Corona-kittens mogen dan waarschijnlijk weer het veld ruimen..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
senna21 schreef:Over een tijdje, wanneer iedereen weer op vakantie mag/gaat, is er behoorlijk kans dat de asiels weer volstromen...![]()
(Een deel van) de Corona-kittens mogen dan waarschijnlijk weer het veld ruimen..
Suzywuzy schreef:GDG schreef:Je wil één kitten plaatsen bij katten van 10 en 16 jaar? Dat vind ik wel sneu voor het kitten. Laat zo'n kitten met een leeftijdgenootje opgroeien. Beter voor het kitten én voor de oudere katten.
Hoi! Hou alsjeblieft je commentaar voor je. Het is zeker niet sneu hoor, ja een leeftijdgenoot is leuker voor ze maar mijn kat (Rinus) speelt graag met kittens en vindt ze maar al te leuk en soms is er geen keuze.
Suzywuzy schreef:Bellatrix schreef:Ik zie dat je mijn PB gelezen hebt, kan ik er van uitgaan dat je geen kitten wil via mij? Is niet erg, als ik het maar weet.
Nee inderdaad, ze zijn zo vreselijk duur.
Bellatrix schreef:Ze heeft gekeken op MP en daar vragen ze €300. Vandaar dat zij op €225 zit. Ik weet niet wat ik ervan vindt...het is veel geld...
Suzywuzy schreef:Bellatrix schreef:Ik zie dat je mijn PB gelezen hebt, kan ik er van uitgaan dat je geen kitten wil via mij? Is niet erg, als ik het maar weet.
Nee inderdaad, ze zijn zo vreselijk duur.