Leuk!! Ik volg! Ragdolls staan op mijn lijstje 'katten die ik ooit nog eens wil houden'. Nu het huis vol met 3 katten (althans, volgens vriendlief is die vol haha), maar kijken mag altijd toch?
fleurtjeuh
Er zijn zowiezo 3 serieuze gegadigden, dus afhankelijk van hoeveel kittens eruit komen en of die mensen daadwerkelijk een van deze kittens willen overnemen moet er eventueel nog een huisje gezocht worden.
fleurtjeuh
Nouuu miss hebben wij ook wel interesse in een Kitten.. Onze Ragdollpoes wordt al op leeftijd. En dan hebben we nog 1 kruising Ragdoll. Ik ben benieuwd wat eruit komt!
fleurtjeuh
Ja wij zijn ook super benieuwd! We worden inmiddels een beetje zenuwachtig Nog maar een paar daagjes tot de uitgerekende datum.
Ro0sje
Geplaatst: 06-05-21 13:31
Hier zijn zo juist 4 gezonde kittens geboren. Super snel en soepele bevalling. 2 rode, 1 lapje en een zwart witte. Eentje woog er maar liefst 134 gram!
Indien jullie foto’s willen zien, ik houd en insta pagina bij. Link staat in m’n profiel
Oef een dikke erbij! Fijn dat alles goed is gegaan.
Layka laat nog geen voortekenen zien, ze slaapt veel, eet wat, drinkt wat en slaapt dan weer verder
Ro0sje
Geplaatst: 06-05-21 15:47
fleurtjeuh schreef:
Oef een dikke erbij! Fijn dat alles goed is gegaan.
Layka laat nog geen voortekenen zien, ze slaapt veel, eet wat, drinkt wat en slaapt dan weer verder
Dat was hier precies zo. Alles was volkomen rustig. De werpdoos keek ze niet naar om. Tot vanmorgen. Toen miauwde ze veel. Uiteindelijk zijn alle vier de kittens in een uurtje tijd probleemloos geboren. Volkomen rustig
Wat was het genieten om mee te mogen maken!
Succes met de allerlaatste loodjes! Spannend hoor
fleurtjeuh
Ik ben heel benieuwd hoe haar bevalling gaat zijn. Aan de ene kant denk ik dat ze zichzelf wel aankondigt door te mauwen en onrustig te zijn, aan de andere kant ben ik een beetje bang dat we het pas doorhebben als ze mauwt tijdens het persen ofzo