Voor de ervaren mensen is 1 man op 2 vrouwen te doen? Of 1 op 3. Meer wil ik er absoluut niet. Voorkeur is max 3.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Hee jou eitjes zijn er ook. Leuk, nu begint het lange wachten. Hoeveel heb jij er? Ik ben bij 40 gestopt met tellen![]()
Jou eitjes lijken wel lichter en kleiner dan die ik heb liggen? Of vertekent de foto?
karuna schreef:Pepperr heb je een link ernaar? En wat is de reden dat je ze niet meer hebt?
Lukasje schreef:Je vroeg ook naar een vlinderstruik ... Zonder 100% zekerheid denk ik dat die wel kan omdat die voor meerdere dieren, waaronder vogels die nogal gevoelig zijn, niet giftig zijn.
Kuggur schreef:Lukasje schreef:Je vroeg ook naar een vlinderstruik ... Zonder 100% zekerheid denk ik dat die wel kan omdat die voor meerdere dieren, waaronder vogels die nogal gevoelig zijn, niet giftig zijn.
Dat is absoluut géén maatstaf! Er zijn vogels die bessen kunnen eten die voor mensen dodelijk giftig zijn.
Een minder ernstig voorbeeld is dat vogels totaal ongevoelig zijn voor capsicaine, de stof die spaanse peper scherp maakt.
Pepperrr schreef:karuna schreef:Pepperr heb je een link ernaar? En wat is de reden dat je ze niet meer hebt?
Zal hem even zoeken!
Edit: [BB-ITP] Meet Extatosoma Tiaratum!
De vrouwtjes werden op een gegeven moment best agressief als ik het hok wilde verschonen en ze er dus uit wilde halen. En dan gaan ze slaan met hun achterpoten en achterlijf. En met die stekels is dat niet bepaald fijnDurfte ze op een gegeven moment niet meer op te pakken, en iemand anders wilde ze graag hebben, dus heb ik ze aan haar gegeven