Gitta_ schreef:Oh, must. contain. myself.
Wat een prachtige pupjes, ik zou er zo graag eentje hebben naast mijn grippet reu. Toch stiekem vragen, hebben ze allemaal al een huisje?

Zo nee, dan moet ik toch maar eens flink met mijn vriend gaan praten over die tweede hond die al heel lang in de planning zit haha.
Bespaar je de moeite, ze hebben allemaal al een huisje

sorry!

Dat is het “nadeel” van zo’n dun bezaaid ras, meestal hebben alle pups al een huisje voor ze geboren zijn. Ze had er echt wel 20 kunnen plaatsen volgens mij, haha. Als je wil kan ik je wel een adres sturen die wat regelmatiger puppies heeft liggen? Ze heeft wel een wachtlijst, maar begreep vorig jaar van haar dat die niet heel lang is als je geen bijzondere eisen hebt. Hoe en wat weet ik niet precies want ik heb ervoor gekozen om op dit nest te wachten, omdat het voor mij bekende ouder dieren zijn en ik heel graag een zoon of dochter van Remus wilde.
Het is echt een leuk ras hoor! Echte goedzakkies. Wel gevoelig maar dat zijn over het algemeen alle windhonden. Positieve stimulatie werkt beter dan straffen iig. Maar het zijn ook echt pleasers, bij ons logeerhondje hadden we haar echt binnen no time aangeleerd netjes te gaan zitten als ze de riem om moest; ze was dan altijd helemaal content met zichzelf als ze dat netjes deed en we haar beloonden (door gewoon heel blij “jaaa knap” te zeggen haha dus niet eens voerbeloningen). Dan was ze echt helemaal blij
Over het algemeen zijn ze ook erg slim en daardoor ook heel goed te trainen, Remus heeft echt een heel arsenaal aan trucjes en dat is ons doel met de pup ook. Lekker hersenwerk doen!
@AfricanLady ah jij kent Reem ook?

ik zie ‘m gelukkig heel regelmatig! Anne noemt mij richting hem altijd tante Deesj en als ze dan tegen ‘m zegt “tante Deesj komt langs!” wordt ‘ie al helemaal gek haha
Knappe Remus
[ [url=m/KWcE11.jpg]Afbeelding[/url] ]