Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ze was op 2 dagen tijd enorm verzwakt, we hebben gedaan wat we konden maar helaas heeft ze het niet gehaald :'( . Koda zit nog steeds op maar 200gram, hij komt niks bij in gewicht. Qua ontwikkeling gaat hij wel goed vooruit en hij begint ook steeds actiever te worden en zelfs te spelen met zijn zusjes. Toch merk ik aan verschillende dingen dat hij' gehandicapt' is. Ik hoop echt zo dat hij hierdoor komt. Ik heb al voor mezelf beslist dat hij sowieso hier blijft als hij t overleeft. De andere kittens doen het allemaal heel goed
Toulouse en Berlioz (en Froufrou ook) blijken langhaartjes te zijn
ze zijn zo fluffy en zacht 

. Mijn hart is gebroken en het zal veel tijd kosten om de littekens te laten genezen. Vandaag is het dag op dag 2 maanden dat je in mijn leven bent. 2 maanden heb ik je dag en nacht gevoed, voor je gezorgd, van je gehouden. Van zodra je hier was merkte ik al dat er iets scheelde. Diagnose : Flat Chest. We zochten over heel internet op wat je kon helpen, oa Taurine en we maakten zelfs een harnasje van een kartonnen rolletje voor je, om je borstkas de juiste vorm te laten groeien. De eerste 3 weken zouden kritiek zijn. Maar je spartelde er door heen.Toch durfde ik me niet volledig te hechten aan je. Ik was nog steeds heel bang je kwijt te geraken, want je kwam maar niet bij in gewicht. 6 weken bengelde je tussen 180-200gram. Maar 2 weken geleden begon je plots bij te komen! Zoals altijd woog ik je na iedere voeding en je gewicht begon eindelijk te stijgen. Ik was zo blij, je zat nu zelfs al aan 260gr! Ik keek zo uit naar het moment dat je boven de 300gr zou zitten. Je begon te spelen met de andere kittens, liep de hele tijd achter me aan, je begon zelfs heel voorzichtig natvoer te accepteren via het vingervoederen. Dat was het moment dat ik me eindelijk volledig aan jou durfde te hechten. De beslissing om jou te houden was dan ook het logische gevolg, ik filmde mijn partner zelfs toen hij 't ook zei, zodat hij achteraf niet meer van mening zou kunnen veranderen! Wat wou ik jou graag een mooi en lang leven geven bij ons. De extra zorgen en kosten nam ik er graag bij, als je maar in ons leven bleef.

heel veel sterkte met dot verlies
maaike1994 schreef:Dankje, de eerste dagen kwam ik mijn bed niet uit. Gelukkig was mijn partner thuis voor de kindjes en de katten te verzorgen. Ongelooflijk hoe zo een klein diertje zo een impact kan hebben op je
Toulouse is idd heel knap
Hier nog wat Toulouse spam![]()
[ [url=m/VQtYq5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ixtOLy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LJl21Y.jpg]Afbeelding[/url] ]