DeMolenhoek schreef:Ts heeft een langhaar. Ik ook en daar zie ik niets aan door het lange haar
Poes misschien niet zo snel maar kater wel! Ik heb Noren, ook soort langhaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jorex schreef:Murosch schreef:Gelukkig heet hij geen Minoes ofzo, dat was wel heel slecht voor zijn ego geweest
Ik heb het trouwens een keer gehad met een konijn, ook als vrouwtje gekocht en het tegendeel ontdekt toen er opeens kale wurmpjes in het hok lagen.
Zo eentje hebben wij thuis lopen![]()
Waren amper thuis na het brengen voor de sterilisatie, werden we gebeld. Het was een kater ipv een poes, moest ie nu gecastreerd worden? Antwoord: Ja. Moest hij een andere naam? Antwoord: Nee, hij luistert nu al naar dezeDus nu heet onze zwarte kater nog steeds Minoes.
Wel een mooie kater en een mooie poes TS!
x_tico schreef:Nou onze bibber heeft het ondertussen wel een beetje gehad hoor.. Ze begint nu flink dik te worden. Zal nu rond de 8 weken zijn..
Hadden jullie ook een werpkist gemaakt? Of is dat echt onzin?
En hoe zouden jullie het volgende doen.. Ik heb nog 2 andere katten (de dader in kwestie) en een heel lief gesteriliseerd poesje. Het poesje ben ik niet bang voor.. maar moet ik de kater een beetje apart houden met/na de bevalling? Of zoeken ze dit zelf wel uit? En ik heb een hele lieve teckel die heel goed gaat met de poezen en er ook echt gek op is, maar ik zou mezelf nooit vergeven als hij perrongeluk die kleine kittens wat zou doen? Wat is slim om te doen? Hij is het liefste hondje die ik ooit heb gekend en zou nooit bijten oid maar ja.. het blijven natuurlijk dieren?