Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
FV_Whisper schreef:Ik ga ook proberen actief te volgen dit keer(Heb in het verleden wel vaak eens meegelezen, maar nooit echt genoeg om te reageren)
Vergis ik me nu of had je vroeger meer vogels? Ik weet nog dat Aura was overleden, maar had altijd het idee dat je er meer dan 17 had.

alice0cullen schreef:Wat leuk om weer te volgen. Ik heb alleen nooit die broedblokken gesnapt, zit daar iets in of voor dat ze dan wel willen kweken of is het gewoon puur de beschutting?

Deze 2 koppels worden broeds zodra ze de nestblokken zien, want dat associëren ze meteen met babies
De ouders worden ook op een andere manier gevoerd omdat ze meer voedingsstoffen nodig hebben om zichzelf en de kleintjes groot te brengen. 
gewoon nieuwsgierig 
Dus dan gaat er eentje alarm slaan en laat de rest zich niet meer vangen. Dan moet ik het vangnet gebruiken en gaan ze in de vervoersbox naar de andere voliere. 
Cayenne schreef:Jolliej, ik heb er wel eentje die bovenop alles gaat zitten dat rond is. Ik kan haar dus geen balletje of ander rond speeltje geven, want in haar hoofd is het een eitje en dat moet warm gehouden worden
Ik heb ooit per ongeluk een (onbevrucht) eitje laten vallen en het eerste wat ze deed was er bovenop gaan zitten om het te redden. Zo lief

.
Ik stap alleen met die schoenen de voliere in om het hygienisch te houden.
Ze zou echt haar laatste zaadje nog aan een ander geven als het nodig was.
Brandi is stapelgek op haar, maar zij is nog te jong om echt interesse te hebben