Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amy495 schreef:Dat kan zeker wel! Natuurlijk wel afhankelijk van wat de eigenaar van de beer wil. Ik heb hier voor gekozen omdat ik het gewoon leuk vind om alles van begin af aan te kunnen volgen. En elke dag een kijkje kunnen nemen en knuffelen is natuurlijk ook gewoon leuk
amy495 schreef:Ze zitten altijd buiten, is ook een buitenhokJongen zijn voor mezelf ja, dus dan vind ik de combinatie niet heel erg. Tenzij er natuurlijk 6 beertjes uit komen dan kunnen ze niet blijven
femia_mabel schreef:amy495 schreef:Dat kan zeker wel! Natuurlijk wel afhankelijk van wat de eigenaar van de beer wil. Ik heb hier voor gekozen omdat ik het gewoon leuk vind om alles van begin af aan te kunnen volgen. En elke dag een kijkje kunnen nemen en knuffelen is natuurlijk ook gewoon leuk
Leuk topic! Ik wil ook graag een (eenmalig) nestje fokken bij mijn cavia, maar heb geen idee hoe ik dat voor haar kan organiseren. Hoe ben jij aan Ted gekomen? En weet jij of er op wat voor manier ik in contact kan komen met een eigenaar van een beertje om mijn cavia mee te laten dekken?