Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cemlys schreef:Is er al op giardia getest? Is ze verder ontwormd, geen vlooien? Wat voer je haar nu? Zo n kleintje aan de diarree en verzwakt zou ik a/d van hill s voeren in combi met nutriplus gel. Ik mis ook diarreeremmers in het verhaal.
CastaMickey schreef:Pandora2 schreef:![]()
Wat heeft de andere DA gezegd van het mupske ?
Dat de kans dat er écht iets mis is vanbinnen heel groot is en dat hij het heel erg weinig kans geeft. Er moet een wonder gebeuren wil ze het redden.
Niet het nieuws waar we voor gingen natuurlijk
CastaMickey schreef:Cemlys schreef:Is er al op giardia getest? Is ze verder ontwormd, geen vlooien? Wat voer je haar nu? Zo n kleintje aan de diarree en verzwakt zou ik a/d van hill s voeren in combi met nutriplus gel. Ik mis ook diarreeremmers in het verhaal.
We voeren haar Royal Canin kittenbrok. Ze is ontwormd en heeft geen vlooien.
Ze is ook niet getest op giardia, onze dierenartsen hebben dat niet genoemd, ook diarreeremmers niet. Wel heeft ze een AB kuurtje gehad tegen de diarree maar dat heeft geen effect gehad.
Zou je misschien meer kunnen vertellen over dat voer? Zitten daar risico's aan & wat is de verbetering met het voer wat ze nu heeft dan? En waar zouden we het kunnen halen?
Dat er ook voor katten nutri bestond wist ik niet eens!