Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
amies100 schreef:De politie en de land- of luchtmacht geven max 4500-5000 euro afgelopen jaren. De handelaren geven iets meer.
Tegenwoordig maakt het voor een handelaar ook niet meer uit als een hond geen certificaat met lof heeft want het puntenaantal vinden ze niet belangrijk in het buitenland of ze verzinnen er een mooier aantal punten bij.
Je krijgt het meeste geld als je ze zelf kan verkopen aan de politie in het buitenland of particulier.
Super fijn dat het goed gaat samen met je teef CharmingS
CharmingS schreef:Via onze vereniging gaan de meeste honden naar Amerika, en die geven toch wel tussen de 5000 & 8000 euro.
amies100 schreef:Ik denk er hetzelfde over hoor maar het grote gros binnen de KNPV niet, het is niet voor niets dat de oktober keuringen weinig goede certificaten kunnen uitdelen.
Deze mensen willen nog graag snel hun hond afleveren voor het einde van het jaar. Die willen niet nog een paar maanden de puntjes op de i zetten maar nog snel hun geld krijgen voor de dure tijd.CharmingS schreef:Via onze vereniging gaan de meeste honden naar Amerika, en die geven toch wel tussen de 5000 & 8000 euro.
Dat klopt, dat is ook wat ik zeg
mirjamalvaro schreef:Dat verbaasde mij nogal toen ze een werkhond lieten zien op mijn werk. Die werd beloont met een metalen staafje, leek mij ook niet bevordelijk voor de tanden.
Jij gebruikt gewoon flostouw oid als beloning?
yvje86 schreef:Gebruik je nooit een bijtrol/bijtworst?
Die gebruiken wij namelijk bij de training.
Bij Hugo heb ik metaal nooit af moeten tapen, die vind het ijzer zelfs een grotere beloning dan een koekje.
Hoe gaat het met je hondje na de operatie nu?
GaelleS schreef:Super tof dit topic! Ik volg mee!
Moeten ze op commando blaffen dan als politiehond ?