Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Petpa schreef:Stripe000 schreef:Ik vind juist pups bij particulier kopen helemaal niet slecht.
Op foto’s te zien wordt ze erg goed verzorgd en leeft ze in huis.
Broodfok totaal niet aan de orde.
Super leuk, lieve Leslie, geniet ervan en maak er een fijne sociale hond van, zo te zien komt ze in warm nest terecht
Ik zie wat anders!
Pups op een gladde laminaatvloer...
AfricanLady schreef:Dankje ik vond ze in de winkel en online te duur dus toen zelf aan de slag.
2 fleece dekens en 1 verfrekje. Ik was iets van 5 euro kwijt ofzo.
Erg leuk om te doen
kiwiwitje schreef:AfricanLady schreef:Dankje ik vond ze in de winkel en online te duur dus toen zelf aan de slag.
2 fleece dekens en 1 verfrekje. Ik was iets van 5 euro kwijt ofzo.
Erg leuk om te doen
Zo'n verfrekje waar je normaal je roller in een grote bak op uitrolt? Je bent mn HELD. De meeste gebruiken die afwasbak matjes, en die zijn van rubber.. En ik ben mega allergisch voor rubber. En had nog geen alternatief bedacht...
Anoniem schreef:Cayenne schreef:Op zich snap ik de reactie van Barbalala wel. Lees het topic van Kabaya maar eens over haar Rottweiler die ze van particulieren heeft die eenmalig een nestje wilde. Daar heeft ze nu de nodige ellende van. Zo jammer want het hoeft gewoon niet. Maar eigen keus hoor.
Maar het is wel een schatje!
Met dat verschil dat TS hier een weloverwogen keuze maakt, en al jaren naartoe leeft (en zich er dus in verdiept). Ik kreeg bij het andere topic nou niet het idee dat de hondeneigenaar zich echt in het ras of überhaupt het-hebben-van-een-hond verdiept had. Dat vind ik dus wel een beetje appels met peren vergelijken qua topics..
TS ik snap dat je zo vaak langs gaat hoor! Wat een droppie is het zeg
Kabayo schreef:Anoniem schreef:
Met dat verschil dat TS hier een weloverwogen keuze maakt, en al jaren naartoe leeft (en zich er dus in verdiept). Ik kreeg bij het andere topic nou niet het idee dat de hondeneigenaar zich echt in het ras of überhaupt het-hebben-van-een-hond verdiept had. Dat vind ik dus wel een beetje appels met peren vergelijken qua topics..
TS ik snap dat je zo vaak langs gaat hoor! Wat een droppie is het zeg
Jammer dat ik negatief word besproken in een ander topic waar ik geen weet van heb en door mensen die direct zon oordeel heeft over mij zonder mij uberhaubt te kennen. Echt heel jammer om te lezen.
Ts heel veel plezier met deze knuffel
BarbaLala schreef:Jeetje wat ontzettend jammer dat je je verantwoordelijkheid niet neemt wat betreft het probleem met HR honden en simpelweg bij een broodfokker een hondje koopt!
Dat hoeft anno 2018 echt niet meer.
Ik begrijp dat je niet op commentaar zit te wachten in je euforie, maar ik snap werkelijk niet waarom mensen dit doen als het ook anders kan.
Sneu, want het dier is kind van de rekening uiteindelijk.
Ik hoop dat het dier in ieder geval geen schade er van ondervindt.
Word er gewoon verdrietig van.
AfricanLady schreef:Vraagje
Welk voer geven jullie ?
Zoveel merken en keus.
Ik zoek een die goed is voor de hond en liefst ook voor mijn portomonee haha.
Maar ik wil wel een goede keus maken.