Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Wat een onwijs leuke foto!!
Het gaat de goede kant op met de poes, ze heeft niet meer overgegeven en de diarree word ook al minder! Voor de rest nog weinig nieuws, de dierenarts had gezegd dat ze er gisteren wel moesten zijn maar mevrouw houd de kittens nog mooi binnen. We temperaturen haar nu elke avond en daaruit ondervinden we nog niet echt veranderingen. Haar buik wordt al wel wat zachter dus wie weet komt het toch nog dit weekend haha. Hoewel we afgelopen week echt dachten dat ze begon lijkt het er nog op dat het wel eventjes duurt. Ik houdt jullie op de hoogte en zal vanavond/morgen even weer wat foto's van haar maken
Voor de rest doet de poes het goed! Ze eet flink en heeft niet meer overgegeven en haar diarree is bijna helemaal weg. Haar lichaam veranderd echt met de dag haha. Ik zal snel even wat foto's van haar uploaden
Ook staat er een heel team achter ons
Mijn ouders kijken bij de poes als zij thuis zijn en wij niet. Voor drest hebben mij oma en opa al gezegd dat als er iets onverwachts gebeurt waardoor de poes in gevaar komt dan willen ze bijspringen, super lief! Ben blij dat onze omgeving zo fijn reageert, is natuurlijk helemaal niet nodig aangezien Maya onze zorg is en dat komt ook allemaal goed

Ik duim op een vlotte bevalling!
Voor de rest is er nog weinig te melden, ja haar temperatuur schommelt wat

Kiwi Ze gedraagt zich ook zo, vooral als ze te weinig word geaaid