Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Balou_k schreef:Ze had erg veel convulsies.. Zo vond ik haar ook.. Ze is gesedeerd zodat ze slaapt en zodat ze geen convulsies meer heeft.. De komende 48 uur zijn kritiek en spannend.
Ik denk steeds.. Waarom.. Hoe.. En wat als ik nu vannacht wakker was geworden, was ik er dan eerder bij, had ik het dan al gemerkt.
Ze heeft altijd traanoogjes, maar gister avond meer, ik zei nog dat ik weer oogdruppels ging halen vandaag. Ik ben zo stom.
Balou_k schreef:Ze had erg veel convulsies.. Zo vond ik haar ook.. Ze is gesedeerd zodat ze slaapt en zodat ze geen convulsies meer heeft.. De komende 48 uur zijn kritiek en spannend.
Ik denk steeds.. Waarom.. Hoe.. En wat als ik nu vannacht wakker was geworden, was ik er dan eerder bij, had ik het dan al gemerkt.
Ze heeft altijd traanoogjes, maar gister avond meer, ik zei nog dat ik weer oogdruppels ging halen vandaag. Ik ben zo stom.
Cayenne schreef:Jeetje, het zal je maar overkomen...
Heel veel sterkte TS! Wat heeft de dierenarts over haar kansen gezegd?
Gaat het om Permethrin als werkzame stof?
Balou_k schreef:Het stomme is, dat ik dacht dat de traanoogjes (mede) kwamen, omdat ze eventueel aan het anti-vlooienmiddel gelikt had. Dat kan normaal niet zo'n kwaad, bij katten middel.
Alsof ik er onbewust al een lampje ging branden. Of dat maak ik mezelf wijs en bedenk ik me nu, ik weet het niet zo goed...
De convulsies is natuurlijk een symptoom, maar waar ze vandaan komen baart me meer zorgen. Ik ben bang voor blijvende hersen en/of nier schade. Natuurlijk krijgt ze dan alsnog de zorg en eventuele mediatie die ze nodig zou hebben! Maar ze mag niet afzien door en voor mij.
beatje schreef:Een Foldje,wat een schatje.Zat het er al lang op voor je het ondekte? Ik heb het een poosje terug voorgehad.Ook vlooienmiddel een spuitbus er stond op voor huisdieren met foto'tje van een kat en hond.We spuiten de kat in en die begint te kwijlen en te schuimbekken.Ik heb ze in een reflex gelijk in bad gestoken en gewassen.Achteraf de bus goed gelezen was het een omgevingsspray maar dat stond in de kleine letters.
Het zijn gewoon k*t dingen als het je gebeurt.Wij gaan heel hard meeduimen in ieder geval.