Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) komen wel in een zeer warm mandje terecht!

, ben super benieuwd hoe die uitgroeien! 
Manadeluca schreef:O die kortharige collie wat een schoonheid. Heb in 2001 twee puppen (Duitse dog en Leonberger) in huis gehad, dit samen met een full-time job was een onverstandige keuze, iets om nooit meer te doen in mijn geval.
Heb er veel uit geleerd en ondanks dat er veel gesneuveld is geweest hebben we veel plezier van deze twee honden gehad.
xMercury schreef:Wauw, 2 puppies! Wat leuk! Ik ga ook volgen. Mag ik eens vragen hoe je dit aanpakt mbt zindelijkheid? Aan twee pups heb je je handen toch wel vol?
Fijn dat ze het ook daadwerkelijk op hun puppypads doen, hier hadden we er eentje en die vond het vloerkleed toch een stuk fijner kakken
xMercury schreef:Knappe pups zegFijn dat ze het ook daadwerkelijk op hun puppypads doen, hier hadden we er eentje en die vond het vloerkleed toch een stuk fijner kakken
Iris82 schreef:Oh ik ben zo jaloers! Geweldige honden!Waar heb je toch een vriend gevonden die ook van honden trainen houdt?
Hij wilde wel altijd één hond, voor in huis en mee te wandelen, leuk. Ik wilde ook honden, sowieso meervoud, en er ook mee aan de slag. Geheel toevallig zijn we na de puppycursus verder gegaan met agility en dat vond ik leuk, en mijn vriend daarna ook. Hij heeft toen een Sheltie gekregen voor de agility en is gestopt met voetballen.
. Doet me zo weer terug denken aan de puppytijd bij ons
. 
maar meteen zag ik dat je erg goed weet waar je mee bezig bent.
Wát een scheetjes!! En jullie hebben een mooi plan zo hoor samen! Wat leuk dat je dit allemaal samen doet en kunt doen met je vriend!!