Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Catnip schreef:Ontvlooien hoeft niet elke maand. Ontvlooien bij binnenkomst is natuurlijk handig, maar als ze eenmaal vlovrij zijn hoef je dat echt niet meer te herhalen (bij binnenkatten die niet in contact komen met andere dieren).
Ik raad de vlo+worm pipetjes juist niet aan, want bij kittens kom je dan uit bij Stronghold, en die nemen niet alle wormen mee.
Bij volwassen katten heb je Broadline, dat is wel een goede, complete 2-in-1 pipet. Maar voor kittens is die niet geschikt.
Koper schreef:Een kat die lager zit zal zich uit de voeten maken voor een kat die zich hoger bevindt. Andersom niet.
yza1987 schreef:Catnip schreef:Ontvlooien hoeft niet elke maand. Ontvlooien bij binnenkomst is natuurlijk handig, maar als ze eenmaal vlovrij zijn hoef je dat echt niet meer te herhalen (bij binnenkatten die niet in contact komen met andere dieren).
Ik raad de vlo+worm pipetjes juist niet aan, want bij kittens kom je dan uit bij Stronghold, en die nemen niet alle wormen mee.
Bij volwassen katten heb je Broadline, dat is wel een goede, complete 2-in-1 pipet. Maar voor kittens is die niet geschikt.
Nee hoor ik heb Broadline speciaal voor kittens bij de dierenarts weg. Echt supergoed middel. Mijn kitten kwam binnen onder de vlooien en is nu vlovrij binnen 24 uur. Super dus! En op advies van de dierenarts elke maand ontvlooien dus dat doe ik dan maar netjes. Zekere voor het onzekere...
iirrssjjee schreef:Koper schreef:Is dat wel ook geschikt voor katjes onder de 1 kilo? De kat op het plaatje lijkt me eerder een halfvolwassen dier eigenlijk.
Ik zie <2,5 staan. Dus dat betekend onder de 2,5kg toch?
(Niet l*llig bedoeld, maar ik ga nu zelf twijfelen hihi)