Ik ga ook volgen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het zijn geen speelgoedbeesten. Ik vind het al eng om te zien dat je op events bijvoorbeeld mensen een grote zeearend bij een kind op de arm ziet parkeren. Precies op ooghoogte.

Zodat ik dan alles lekker los heb. Mijn beste jachtvogel heb ik eerst los geprobeerd in het verblijf van de raaf gezien die vogel zo ontzettend defensief is. Heb haar sinds gister weer terug vast gezet gezien ze zichzelf bezeerd heeft tijdens een aanval naar mij toen ik langs liep. Ze is zo hard tegen het tralies gevlogen om te proberen mij te pakken dat ze nu met een dikke hand zit..
Dit gaan we dus niet doen.. Buiten haar verblijf is het overigens gewoon een fantastische vogel hoor

, en tot nu toe laat ze het nog toe, mede omdat ik er regelmatig ook aan zit. Ze kijkt mij wel aan met een blik van... wat doe je.. ik geef je nog 5 seconden..

Het is wel zo nu ik geslaagd ben voor Jacht met jachtvogels dat ik niet met geweer mag jagen, als ik dit wel wil doen moet ik de gehele opleiding opnieuw doen.
ben ook echt dol op raven! Tessa_93 schreef:Mensen willen inderdaad altijd aaien, maar ik zeg altijd dat ze dan terug aaien en leg het vetlaag-verhaal uit en dat het geen knuffelkipjes zijn maar wilde dieren. Ik aai ze zelf ook nooit openbaar
Citaat:Mijn volieres verschillen van 1,75 x 2 x 2 tot 2,5 x 2 x 2. De hokken waar ze in vast zitten zijn 1,5 x 2 en is open aan de voorkant waar ze ook gedeeltelijk uit kunnen, ze kunnen hun vleugels dus gewoon uitslaan. De vogels die daarin zitten worden wel het meest gebruikt overigens

het verhaal over de bumblefeet in de natuur heb ik in bovenstaand verhaal uitgelegd. Al ben ik er met de dierenambulance regelmatig 1 tegengekomen die ingeslapen moest worden. 
Zelf weet ik niemand, maar mijn fret komt weg bij een frettery die hem juist weer bij een (door haar goedgekeurde) fretteur had gehaald. Dus ik kan wel aan haar vragen wie dat was of dat ze andere suggesties heeft
)
Iedereen vind het alleen maar leuk en interessant. Wel klachten gehad van mn raaf maar toen diegene met m mocht vliegen heb ik die man niet meer gehoord