Ik ben ook al een lange tijd verliefd op het ras en heb ook twee knappe Noorse mannen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Geweldig is dat....
Normale toon mag ook. Misschien bedoelde je het niet aanvallend maar dat leest wel zo.
Niet mijn katten. Zij hebben ook al tientallen jaren ervaring met fokken, ik niet, pas sinds Sienna
Het heeft geen haast. Zoals ik al zei. Alleen bepaalde weken doen we het sowieso níet (het dekken) omdat we het goed willen plannen met onze vakanties en andere dingen. Dat bedoelde ik
Alleen ik kijk al erg uit naar de toekomstige baby's, hoe lang dat ook nog zou kunnen duren.
Maar mijn ouders weten wel wat ze doen, daar ben ik van overtuigd. Ook hebben ze altijd regelmatig contact met de dierenarts etc, dus jullie hoeven je echt geen zorgen te maken. Misschien ben ik soms gewoon wat te enthousiast/onervaren haha. Excuse moi.
kijk maar eens op marktplaats ouders boom kittens niet daar kan je vraagtekens bijzetten want een stamboom kost je hooguit 15 euro.
Ach, liever te veel voor ze terwijl ze niks/ weinig hebben dan dat je niks doet terwijl ze wel wat hebben..
een Noor is een geweldig ras zou nooit meer wat anders willen.