Drunksheep schreef:Jaaa Jood ik ben zo nieuwsgierig naar de knappe kindjesover een tijdje maar in het echie komen knuffelen!
Jaaaa sowieso! Bengaalkittenknuffelboktmeeting
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mooie kleur heeft ie! 
Daarnaast woon ik nog thuis dus zal ik nog even moeten wachten op mn eigen plekje (ben wel al aant zoeken met mn vriend) en dan mijn vriend overhalen om een kat te nemen
Hijs een hondenmens en heeft het niet zo op katten helaas
Al is hij ook niet anti hoor, maar hij wilt ze ook niet

maessie schreef:Spannend! Ook hier het bengalenvirus, wij hebben een gecastreerde kater die vroeger gedekt heeft: Lj bengals Stream of Passion, oftewel StreampieIk ben heel benieuwd wat er uit gaat komen!

Ylana schreef:maessie schreef:Ik heb eigenlijk geen idee wat haar cattery naam is.. ik heb hem gecastreerd gekocht, dus was voor mij niet interessant..
Ik vermoed zo dat jouw kater bij LJ Bengals vandaan komt.
En als ik me niet vergis is dat Leonoor hier op bokt. (Inmiddals geen bengalen cattery meer)
en daarna is hij van Judith geweest, die onder de naam "Sikia's" 1 nestje gefokt heeft. Daar kwamen Maliki en zijn broer uit (van kaygee hier op Bokt), maar helaas leeft broerlief niet meer. Daarna heeft Judith niet meer gefokt
meer op zn moeder qua vacht en bouw
Hij is zeker geen schoolvoorbeeld uit het boekje 'De Ideale Bengaal' maar zijn karakter is echt TOP
xoranlover schreef:Wat een gave kater! Mooie katten vriendlief zou er ook wel 1 willen maar eerst komt er hier een abbesijn baby!
helaas vind mijn vriend ze niks anders had ik er wellicht nog wel eentje bij gewild. Denk dat ze qua karakter en temperament goed te matchen zijn met Bengalen. Er zit ook iemand in de Facebook bengalen groep die een Bengaal en een Abessijn heeft, zo gaaf om te zien die combinatie met zo'n wildkleur en dan die panterrozetten!maliejane schreef:Ben zelf ook gek op bengalen xD Maar de prijs vind ik ook wel hoogDaarnaast woon ik nog thuis dus zal ik nog even moeten wachten op mn eigen plekje (ben wel al aant zoeken met mn vriend) en dan mijn vriend overhalen om een kat te nemen
Hijs een hondenmens en heeft het niet zo op katten helaas
Al is hij ook niet anti hoor, maar hij wilt ze ook niet
wel leuk dat je op zoek gaat naar een eigen plekje, ik vond het zo super toen ik eindelijk zelf dieren kon nemen! Honden vind ik ook geweldig maar zijn helaas gewoon een stuk minder praktisch. Misschien kan je je vriend wel overhalen door te zeggen dat Bengalen soms net hondjes zijn haha! Ze kunnen heel goed wennen aan een tuigje, ik ken Bengalen die zelfs meegaan op vakantie en hele wandelingen in de bergen enzo meewandelen aan een riempje, of een Bengaal die altijd los meegaat naar het strand enzo, en veel Bengalen apporteren ook graag en daarnaast zijn ze echt knettergek op water 
Michelle77 schreef:Wow wat zijn het toch mooie beesten!
Zijn echt gek op onze birmanen, maar Bengalen zijn zeker net zo goed favoriet.
Spannend!

Marrit13 schreef:Jodie wordt mamaIk volg want dat wil ik niet missen

Lizz schreef:Leuk!! Ik wil heel graag een vriendje voor onze poes, ook bengaal. Maar durf aan de ene kant niet. Ze is nogal territoriaalWat als het niet klikt, ik hecht me zo snel aan dieren.
Maar goed ik ga volgen, ben benieuwd wat er uit komt!

dus daar ga ik nog even wat anders op verzinnen. Verder ligt madame nu al lekker weer languit op de harde vloer en waren de kittens vandaag weer goed te voelen. Het is toch wel spannend zo'n eerste nestje, zowel voor haar maar vooral ook bij mij. Over een weekje is ze alweer uitgerekend, kan echt niet wachten!
Abessijn was een (gecastreerd) mannetje en een doetje en de Gaal was een dominante dame. Moord en doodslag, zou ik het wel kunnen noemen
zo zie je maar weer dat je het uiteindelijk nooit van tevoren weet. De andere kat zal wel altijd zijn/haar mannetje moeten kunnen staan want Bengalen kunnen wel echt pestkoppen zijn ja
die van mij lopen ook altijd op elkaar te loederen maar dat gaat gelukkig heel gelijk op, en ze spelen gewoon heel ruw. Ik heb hier wel eens mensen in huis die ervan schrikken maar het is altijd vooral een hoop gemekker en geshow en 2 minuten later liggen ze weer als yin en yang samen in een te klein mandje.
Ik dacht het ze hier eindelijk te hebben afgeleerd dat ze op het aanrecht kwamen, kwam ik op een gegeven moment beneden zat er eentje bovenop een keukenkastje. En die dingen zijn echt hoog. Ik snap tot de dag van vandaag nog steeds niet hoe ze erop is gekomen destijds. Ik moest d'r ook naar beneden helpen overigens. Ze springen ook veel op de deuren en dan gaan ze net zolang roepen tot ik ze eraf til want dan durven ze niet meer ofzo. Sukkels
Yv_ schreef:Wat een prachtige ouderexemplaren, ben heel erg benieuwd wat eruit gaat komen!
Vind het prachtige katten, maar daar is het voor mij ook wel mee gezegd. Heb een paar maanden de bengaal van een vriendin hier in huis gehad, wat een ellende was dat. Dus voor mij zal het nóóit meer worden dan genieten van de prachtige foto's