De kleintjes groeien als kool en komen gemiddeld per dag tussen de 11 en 17 gram aan en ik denk dat de eerste vanavond zijn geboortegewicht heeft verdubbeld en dat binnen 1 week. Ook gaan de oogjes voorzichtig open
Ja het kan dat het witje doof is, maar dat word getest als ze ouder is want dat gaat onder narcose.
gaby12
Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-16 20:29
De lieve pluizenbolletjes zijn alweer ruim 2 1/2 week en beginnen met spelen en waggelen al aardig de kooi rond,nog een weekje en dan verhuizen ze naar de huiskamer waar ze ook een ren tot hun beschikking krijgen.
Ze zijn echt zo leuk! Echt super leuke kleurtjes! Ik vind vooral die zwarte met dat witte neusje en die witte pootjes zo leuk
SayaJones
Geplaatst: 14-11-16 00:53
Ohhh wat een lieffies
Ik heb hier zelf een halve Noorse zitten. Of nouja, dat vermoed ik iig, ze toont veel typisch gedrag van een noorse en heeft het uiterlijk en de kenmerken ook. Haar moeder is gered uit België, mensen wilde daar moederpoes en kittens verzuipen
Ik wil graag nog een langhaar erbij, gevaarlijk dit
Heb je al nieuw personeel voor de schatjes? Wat kost een Noor tegenwoordig?
gaby12
Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-16 15:30
Ik heb een aantal mensen die interesse hebben maar niets staat nog vast,wel dat er 1 naar mijn oudste dochter gaat verhuizen. In de volgende link staat de prijs van de Noor en hoe de prijs is opgebouwd maar zoveel fokkers zoveel prijzen Als je bij het kopje kittens tot 13 weken kijkt kom je ook mijn advertentie tegen cattery Elskerkatte
De mini's hadden besloten dat het tijd was om uit de kooi te klimmen en daarom hebben ze sinds een paar dagen de ren tot hun beschikking. Ze genieten van de nieuwe uitdagingen en al het speelgoed. Ook hebben ze de brokjes ontdekt waar mama van zat te smullen,zucht wat gaat het toch hard.
Ze hebben gisteren voor het eerst de babypate met kittenmelk geproefd nou dat ging er in als pap dus vanavond mogen ze weer een theelepel proeven en dit langzaam uitbouwen.
Welkom Janntjuh en wie weet over een paar jaar is het ook voor jou een optie als je groter woont en de studie achter de rug
Emita
Geplaatst: 22-11-16 10:02
Ohhhh ik vind nova echt prachtig! Heb niet alles gelezen, maar is het geslacht al duidelijk van hem/haar? Het is dat ik een kattenhatende hond heb, anders had ik het ook wel geweten haha. Hebben ze allemaal al een huisje gevonden?
Nova is een dame en een vreselijk lief meisje die het liefst de hele dag op schoot zit,dan doen ze trouwens allemaal erg graag maar zij en Floki het liefst. Er is al interesse getoond maar niets staat nog vast totdat het eerste bezoek erop zit en het van beide kanten klikt. Na een paar dagen bedenktijd van beide kanten kan er een optie genomen worden op een kitten. Wat wel vast staat is dat er 1 naar mijn oudste dochter zal verhuizen mijn jongste is verliefd op Nova dus de tijd zal het leren of die zal blijven Inmiddels eten ze steeds meer brokjes en babypate en de kattenbak word ook al flink gebruikt,ik vind dit het knapste wat er is van die kleine frummels dat ze weten waar die voor is