Ze zijn geboren !! Gisteren met spoed keizersnede want da mama kon niet meer normaal 4-5puppies wa het normale is en er zaten er 10 in !! Waarvan 9 mannekes dus we hebben genoeg keuze !
D_Desteny
Geplaatst: 20-09-16 20:57
xLaraaj schreef:
Ze zijn geboren !! Gisteren met spoed keizersnede want da mama kon niet meer normaal 4-5puppies wa het normale is en er zaten er 10 in !! Waarvan 9 mannekes dus we hebben genoeg keuze !
Ahhhh wat leuk!! Wat een hoop pups. Maken mama en de pups het goed?
Ik volg mee vind de moeder prachtig.zelf in bezit van een engelse stafford en een aussie. welke erfelijke aandoeningen komen bij dit ras voor.goed dat je voor geteste ouders gaat met stamboom
MissYvette4u
Geplaatst: 21-09-16 08:18
9 reuen en 1 teef?!? Proficiat! Wachten uiteraard op fotooooooo's
xLaraaj
Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-16 10:46
Mama en pups maken het goed ! Er zijn er enkele die een wat kleiner zijn maar niet extreem. Zij worden nog een beetje bijgevoed per fles want de arme mama kan het niet alleen. Maar blijkbaar gaat het super
Ben ook heel benieuwd. Ook vraag ik mij af hoe ik ga kiezen nu het nog kleine ratjes zijn .. hier 2 foto's die ik gisteren heb gekregen. Ze heeft ze snel snel getrokken
Overal dat ik ken moet je al kiezen omdat da wachtlijsten zo vol staan.. Bij mij in de manege fokken ze australische herders en die zijn met 1week en half al allemaal gereserveerd... We zullen vanavond zien. Onze vorige hond (BC) hebben we ook op 1 week gekozen. Hij was de eerste die blind naar ons toe kroop. En we hebben nooit spijt gehad ..
Fokkers die ik ken, laten in principe nooit kiezen. Je kan je voorkeuren doorgeven en als dit overeenkomt met karakters en gezinssituatie/werksituaties enz, ze laten mensen meestal pas toe bij het nest vanaf drie weken ivm stress moeder, ziektes enz. Maar elke fokker heeft natuurlijk zijn of haar eigen manieren. Je moet doen waar je je goed bij voelt! Ik hoop dat er een mooi manneke voor jullie bij zit
spatter
Geplaatst: 26-09-16 13:38
Wij hebben onze pup uitgezocht met 3 weken. Toen was toch al het een en ander duidelijk te zien.
Later probeerde de fokker nog een andere pup naar ons toe te schuiven, beide een groen bandje om gedaan , maar wij hadden een duidelijke foto gemaakt van de borstvlek. Later kwamen we er pas achter dat onze pup heel ziek was geweest en ze daarom die andere naar voren hadden geschoven , onze liep duidelijk achter in groei en ontwikkeling. Maar wij hadden gekozen op karakter en we zijn nog steeds erg blij dat we toch onze eigen keus genomen hebben. Ander voer deed wonderen en een kuurtje tegen blaasontsteking deed de rest.
Bij de sharpei fokkers is het ook gebruikelijk dat je de eerste dagen al kiest hoor..daarom ben ik vorig jaar afgehaakt.ik wacht liever eerst het karakter en uitgroei af.. Resultaat is dat ik nog steeds geen tweede peitje heb, maar dat heeft geen haast, ik heb de handen col aan de onze hahaha! De bull heb ik altijd al een gaaf ras gevonden, maar dan idd ook degenen die niet zo een extreme neus hebben.