Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MalaQ schreef:Ik kan me niet voorstellen dat de vorige eigenaren nog 'recht' hebben op hun kat na zo'n lange tijd. Je hebt er toen alles aan gedaan, en zij schijnbaar niet, aangezien er nooit reactie is geweest. Het is nu jouw kat, waar je niet pas een paar dagen, maar een paar jaar voor zorgt! Je hebt de kat niet gejat, niet bewust achtergehouden en niet opzettelijk gelokt..
Ik zou eerst anoniem bellen om te kijken hoe ze reageren. Ik zou wel sowieso bellen, dan kunnen de vorige eigenaren het ook afsluiten. Als zij zeggen de kat terug te willen, zou ik wel direct voet bij stuk houden.. Maar dat ben ik, no way dat een dier waar ik al 2 jaar voor zorg ineens van me weggenomen wordt. Maar grote kans dat de mensen gewoon opgelucht zijn te weten wat er met hun kat gebeurd is, en dat deze het goed heeft.
lovecappie schreef:MalaQ schreef:Ik kan me niet voorstellen dat de vorige eigenaren nog 'recht' hebben op hun kat na zo'n lange tijd. Je hebt er toen alles aan gedaan, en zij schijnbaar niet, aangezien er nooit reactie is geweest. Het is nu jouw kat, waar je niet pas een paar dagen, maar een paar jaar voor zorgt! Je hebt de kat niet gejat, niet bewust achtergehouden en niet opzettelijk gelokt..
Ik zou eerst anoniem bellen om te kijken hoe ze reageren. Ik zou wel sowieso bellen, dan kunnen de vorige eigenaren het ook afsluiten. Als zij zeggen de kat terug te willen, zou ik wel direct voet bij stuk houden.. Maar dat ben ik, no way dat een dier waar ik al 2 jaar voor zorg ineens van me weggenomen wordt. Maar grote kans dat de mensen gewoon opgelucht zijn te weten wat er met hun kat gebeurd is, en dat deze het goed heeft.
Ik ben het hier echt volledig mee eens! Ik snap niet waarom je na 2 jaar pas fanatiek op internet gaat zoeken naar je vermiste kat.
Ik zou (vooral) de eerste paar maanden niet stoppen met zoeken en gelijk de eerste dag nog alle asielen (en amivedi etc.) mijn telefoon nummer geven voor het geval dat hij/zij gevonden word. (Wat de eerste eigenaren dus niet gedaan hebben, na 2/3 maanden zelfs niet.)
Naar mijn mening hebben zij geen recht meer op die kat, ze hebben geen poot om op te staan; het beestje staat op jouw naam.
Maar goed, wie ben ik..
Succes in ieder geval
Thenexttry schreef:Ik dacht eigenlijk om mochten ze haar terug willen dat ik voorstel om eventueel met hun dochtertje een kitten uit te zoeken voor hun.
Geld maakt mij niet uit al had ze mij 3000 euro gekost ze is voor mij goud waard ondanks haar soms aparte trekjes
pmarena schreef:Wat een lekker snorrebeest
Maar wel een heel erg standaard kleurtje, geen bijzondere kenmerken verder? :
Of zitten er nou een paar rode vlekken op haar kopje?
lieveli schreef:Thenexttry schreef:Ik dacht eigenlijk om mochten ze haar terug willen dat ik voorstel om eventueel met hun dochtertje een kitten uit te zoeken voor hun.
Geld maakt mij niet uit al had ze mij 3000 euro gekost ze is voor mij goud waard ondanks haar soms aparte trekjes
Geef ze gewoon hun kat terug, ze hebben haar 2 jaar gemist. Vervelend voor ja, maar zo dramatisch als je doet vind ik echt overdreven.
lieveli schreef:Thenexttry schreef:Ik dacht eigenlijk om mochten ze haar terug willen dat ik voorstel om eventueel met hun dochtertje een kitten uit te zoeken voor hun.
Geef ze gewoon hun kat terug, ze hebben haar 2 jaar gemist. Vervelend voor ja, maar zo dramatisch als je doet vind ik echt overdreven.