Heb het altijd al zulke toffe dieren gevonden, maar heb er gewoon echt de tijd en ruimte niet voor. En ik denk dat de katten dan een nieuwe dagbesteding zouden hebben
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

:

Ik moet zeggen, het verbaasde me dat het die was, want die is veel schuwer in de kooi dan de andere. Maar die ander zit er met de grote oogjes bang achter

.. Soms zijn er uitschieters van ratten die bijna drie halen en heb zelf ook wel ratten gehad van 2 en 8 maanden bijvoorbeeld. Maar ook genoeg met 2 of net iets erover. Helaas leven ze maar kort. 

En ben toch het meeste boven.
of Merlin & Arthur van BBC Merlin, iZombie; Major & Ravi, Onze upon a time; Captain & Hook (ook leuk!) Of Captain Hook and Prince Charming (Captain and Charming, cute) of Killian & James, Outlander
; Jamie & Frank of Jamie & Murtagh. Maar vind eigenlijk alleen Jamie een leuke naam. Greys Anatomy; Derek & Mark, Sherlock! Sherlock & Watson! Dat is ook leuk. Ik verzin ze terwijl ik schrijf haha. Stargate SG1; Jack & Daniël. White Color is ook liefde, Neal & Peter, oow en natuurlijk The Flash & Arrow met Oliver & Barry en The Flash/Legends of Tomorrow met Leonard & Mick (ook schattig!) Of hun achternamen Snart & Rory. Pff, ik kijk teveel series.
, Buzz & Woody, Marlin & Nemo, Kenai & Kody, Remy & Luingini...
Ik begon er met haar zelf over, omdat Olaf mij niet zo bevalt en toen dacht ik, misschien toch maar terug naar Kristoffer... En daarna zei ze dat ik toch geen Frozen namen hoefde te hebben... En dat is ook zo, maar ik zat heel erg vast op Anna en Elsa als ik vrouwtjes had genomen
..
Olaf zijn naam past gewoon niet zo bij Olaf.
Maar ook Dean & Sam, Stefan & Damon, Sherlock & Watson of Captain & Hook, Oliver & Barry of misschien wel Flash & Arrow. Dat is ook wel heel erg leuk... Dus deze namen zijn een beetje wat ik erg leuk vind of Kristoffer & Sven van Frozen, wat ik ook nog steeds heel leuk vind. Maar Olaf gaat sowieso weg als naam
.

) hij ging overal mee naartoe! Was altijd zo leuk bij de kassa in de rij... Dan kwam ineens z'n staart onder m'n sjaal vandaan en dan had ik ineens alle ruimte om me heen
hij is zelfs meegeweest op 'sollicitatie' bij t uitzendburo, goed in m'n sjaal verstopt 

Ik wil ook :'( Met die lieve dumbo oortjes. Zo lief.
Mijn laatste 2 ratjes kwamen uit het F-nest, dus moesten met een F beginnen. Ik dacht eerst nog aan iets van Fay oid, maar liep vast op de tweede. Toen werd het Fidget en Frisky, en dat paste heel goed
Nu met die cavia's weer hetzelfde. Maar dat is opgelost toen mijn broers de grootste Chewbacca noemden
En ach, ik hou ook van Star Wars. Dus de ander heet nu Han Solo