hopelijk komt het nog weer een beetje goed met hem! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hopelijk komt het nog weer een beetje goed met hem!
ik woon in omgeving Bilzen.
hij is wel erg veeleisend, als hij niet genoeg aandacht krijgt gaan de sirenes aan
, echt werkelijk overal om mopperen. Maar dat zou ik ook doen, 16 jaar en dan zo'n ingrijpende verhuizing, is echt een aardschok voor zo n dier!

Geniet hij lekker van zijn zachte bed?
) dus daar ga ik wel even over overleggen met de DA maandag.
) op bed, in plaats van er moeizaam poot voor poot op te klauteren. Hij kan ook ineens heel hard vooruit waggelen als er natvoer aankomt
je ziet wel dat hij een 'papegaaienrug' heeft (spondylose) maar daar laat hij zich niet door tegenhouden om lekker rond te waggelen, al ziet het er wel gek uit met zo'n stijve rug.
gelukkig lijkt hij het niet erg te vinden om voorlopig nog alleen op de slaapkamer te kunnen wonen. Ik hoop wel dat ik hem in de groep kan gooien met de tijd, ons terras is namelijk sinds eergisteren helemaal cat-proof gemaakt, dus dan kan hij ook van de buitenlucht genieten als hij daar zin in heeft
nachtelijke serenades omdat meneer wil knuffelen, luidkeels klagen als ik het waag om even niet met mijn armen om hem heen te liggen, gewoon over mijn gezicht heen lopen en zich pertinent rond mijn nek draperen als hij geen aandacht krijgt... het is net een veeleisende teddybeer, hij plakt het liefst 24/7 tegen me aan
("deze hengstkater zal noohooit nog iemand anders vertrouwen dan mij, ik heb hem zelf getemd en ergens anders wordt ie ongelukkig!")

Citaat:deze hengstkater zal noohooit nog iemand anders vertrouwen dan mij, ik heb hem zelf getemd en ergens anders wordt ie ongelukkig!
eerst maar even zien of hij kan aarden tussen mijn meiden. Komt er in de tussentijd een perfect baasje zich melden, heb ik er vrede mee 
ja, zijn lijstje mankementen was erg lang bij binnenkomst, maar inmiddels ligt er een gelukkige kater op mijn schoot te spinnen die hopelijk nog een hele tijd mee kan! Zijn mond is bijna genezen, de hyperventilatie blijkt stressgerelateerd (hij heeft sinds dag 4 nooit meer gehyperventileerd hier), zijn vacht komt weer goed, zijn niesziekte is helemaal weg, zijn kussentjes zijn hersteld, en met wat beleid qua voer heeft hij ook geen last van zijn darmen.
1x per dag dus de Loxicom erin, en je hebt een hele gelukkige kat
is gelukkig ook een heel betaalbaar medicijn.