Vreselijk sneu en verdrietig.. Doen ze zoveel hun best en kijken ze er zo naar uit en dan gebeurd dit.. Hopelijk kunnen ze buiten bereik van de camera nog wat betekenen..
Had al een vermoeden. Moeder stootte veel met haar kont tegen de wanden aan. Kon niet goed gaan.
BloemBloem
Geplaatst: 25-01-16 13:43
Nicole schreef:
Vreselijk sneu en verdrietig.. Doen ze zoveel hun best en kijken ze er zo naar uit en dan gebeurd dit.. Hopelijk kunnen ze buiten bereik van de camera nog wat betekenen..
Neushoorn Izala in Burgers' Zoo is maandagmiddag rond half twee bevallen van een baby. De dierentuin laat weten dat er bij de geboorte complicaties op zijn getreden. Direct na de geboorte snelden twee verzorgers naar het diertje toe om het te reanimeren.
Lowara
Geplaatst: 25-01-16 14:12
Aaww altijd naar als het misgaat hopelijk kunnen ze nog iets voor het kleintje betekenen
Jolien87
Geplaatst: 25-01-16 14:12
Oh nee toch! Ik zag het vanmorgen langskomen en had me voorgenomen vanmiddag nog even te kijken. Wat een nare gebeurtenis. Hopelijk kunnen ze iets voor het kleintje betekenen.
FrNo
Geplaatst: 25-01-16 14:15
Ik zag het net en wilde kijken. Eerst even de reacties lezen. Helaas loopt het niet zoals het zou moeten. Jammer.