Labrador eigenaren!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Labrador eigenaren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 14:02

Die van mij is vorig jaar achter inbrekers aangegaan :oo

Hij is dus zeer waaks. En we hoorden hem 's nachts dus tekeer gaan. Heeft ie wel vaker. Dus dan laten we hem even buiten, kijkt hij als alles veilig is. En dan is het klaar.

Maar hij sprong toen zo over het hek heen en weg was hij. Paps hoorden toen wel wat weg rennen. Bleek dag later dat ze poging hadden geprobeerd bij de buren. Mislukt dus :D

ladylisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 14:13

Die van ons is enorm waaks en dan is ze nog niet eens een jaar oud haha

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 14:15

Oh die van mij is ook ontzettend waaks haha, blaft en gromt op alles.

Hoe zwaar zijn jullie labradors? En wat doen jullie om ze goed op gewicht te houden?

Die van mij zijn 6 jaar 27 kilo
en 1,5 24 kilo.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 14:25

Ook wij hebben 1 labrador.

Sam 10 jaar oud, 64cm hoog en 45 kilo.
Favoriete hobby's zijn slapen en spelen met zijn beste vriend, mijn konijn.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 14:26

Die van mij zit op cavom. 'S ochtends een beker en 's avonds een beker. En blijft prima op gewicht.

(Mechel)pup heeft onbeperkt brok in haar bench. Maar daar blijft hij netjes van af.

En geen idee hoeveel hij weegt. Gok rond de 30 kilo.

ingeb0rg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 14:34

Ik heb een klein teefje, bijna 2 en 20,2 kilo. Wel een bonk spier, maar ja als je vier keer traint in de week en mee op jacht gaat hele dagen is dat wel logisch.

Waaks is ze ook, we wonen op een hoog maar ze heeft ons al tweemaal gewaarschuwd voor auto inbrekers achter op het parkeerterrein. Ze slaat aan op vreemde geluiden. Dus daar ben ik wel blij mee!

Ja water is niet veilig voor d'r, compleet met bommetje erin, en als het helder water is en ze ziet iets op de bodem gaat ze als een duikboot... :D koppie onder!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 14:40

Meld me!!
Ik heb een reu van 7 maanden, Riley, een flinke kleuter is het, 31 kg weegt hij.
Afbeelding

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 14:42

Wij hebben een bruine teef, herplaatser. En een blonde heer vanaf 8 weken oud. Wijken geen meter van elkaars zijde. Liggen altijd innig verstrengeld te slapen. In mijn profiel staan meer foto's :-)
Afbeelding

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 16:18

Mijn lab is ook aardig waaks! Als ze iets hoort gaan al die haren omhoog en begint ze te grommen. Ik weet niet hoeveel ze weegt maar ze is op prima gewicht :)

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 16:40

Wij hebben thuis ook een labrador, alhoewel nu heeft mijn moeder hem in huis :P (ik ben uit huis gegaan)

Hij was de blinde geleide hond van mijn vader, maar hij was nogal lui. Helaas is mijn vader vertrokken en wilde hij de hond niet mee. Dat vonden wij thuis niet erg, Mobi moeten missen kon echt niet!
Het is een grote knuffel en hij heeft menig kind al van de honden angst afgeholpen. Echt een schat. Mijn vriend houdt niet zo van honden, maar Mobi heeft hem overtuigd :P

Hij houd wel van water, maar dan moet het wel stilstaand zijn. Stromend water vind hij 'gevaarlijk' als ik dus in een beekje of riviertje zou gaan staan/zwemmen dan komt hij mij achterna om mij te 'redden' erg grappig. Hij probeert je er echt uit te duwen/springen.
Hij kan ook heel hoog springen, zo heeft hij al heel wat mensen per ongeluk een kopstoot gwgeven, haha.

Ik heb alleen oude foto's.
Afbeelding
Met mijn broertje en ik op de bank.

Afbeelding
Foto gemaakt op het station door iemand die hem zo aansprekend vond dat hij vroeg of hij een foto mocht maken.

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 16:48

Hier een zwarte lab teef van 4,5 jaar Ze heet Luna.
Je kan heel goed kletsen als ze wat van je wil. En verder hoor je haar eigenlijk niet tenzij het donker is en loopt met haar buiten en ze ziet of hoort wat. Dan slaat ze wel aan. (Heeft dus al menig ree en ander wild weggejaagd ) zwemmen vind ze niet erg maar is ook niet perse haar hobby eten is dat echter wel.
Ze staat op kenner voer en daar doet ze het prima op.

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-15 19:49

Mick doet altijd heel erg blaffen en grommen naar ons als wij aan het stoeien zijn met elkaar. Als bijvoorbeeld mijn broertje dreigend op mij af komt, dan staat Mick er al tussen te blaffen. Vannacht ging hij ook flink tekeer tegen een auto die voor ons huis stond, met twee mensen erin. Voelde hem blijkbaar ook niet helemaal goed aan.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 00:06

jaaa

Ik heb er 4 :D

Afbeelding

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 00:11

wow 4 dat is leuk! ik heb er maar 1 :Y) Een zwarte teef van nu 3 jaar oud. heerlijke lieve hond die echt nog nooit iets verkeerd heeft gedaan

AfbeeldingIMG_8071 by winniefotografie, on Flickr

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 00:19

Wat leuk!

Wij hebben thuis 4 labradors waarvan er 1 echt van mij is, komt uit een jachtlijn en is een echte werkhond.

Dit is Abby, officieel Abigail en nu 3 jaar. De planning is om haar volgend jaar te laten röntgenen en als ze goed is een nestje te fokken, misschien ga ik ook nog wel wat wedstrijden lopen :D
Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 19:33

Die van mij gromt alleen in zn slaap :')

Secretlin wauw 4 van die gekke wauzen in huis!

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 17:01

Flower de labrador kreeg net een leuk uiltje met een tennisbal eraan, heeft ie zn vleugel er al afgebeten :').

Sastaic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 17:10

Jaa leuk een topic! En wat een mooie honden zie ik al voorbij komen. Ik he 2 teefjes moeder en dochter. De blonde is 9 en de bruine 6. Met de bruine heb ik wat jachttrainingen gedaan en ze hebben allebei agility gedaan.Afbeelding

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 17:10

Oee leuk topic, wij hebben een zwarte labrador van een jaar of 9.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 17:15

Hier ook een labrador!

Dit is Levi, hij is vorige maand 2 geworden.
Afbeelding
Afbeelding

Hij woog de laatste keer dat ie gewogen werd 31 kilo geloof ik.
Hij is ook best wel waaks, net stond d'r bijvoorbeeld een auto voor thuis die er normaal nooit stond, dan begint meneer al te blaffen. :P

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 17:33

Mijn labje is erg klein, maar weegt toch 30 kg :'). Ze komt van 35, dus we zijn goed bezig haha.

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-16 01:55

Hoe is het met alle Labjes hier?

Ik zit vandaag al precies een maand in Australië, dus heb Mick al een tijd niet meer gezien. Mis hem behoorlijk!

muzzy17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 02:06

In zijn paspoort staat X Labrador, maar vind hem niet super veel weg hebben van een lab. Jullie? Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Had zo snel geen standfoto :+

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 02:20

Oh wat heerlijk om al die labbies te zien <3 Mijn hart maakt nog altijd een sprongetje bij het zien ervan...heerlijke dieren! Ik ben vanaf mijn 10e met eentje opgegroeid. Mijn leermeester :+:
Helaas is hij niet meer onder ons, dus hij is nu mijn gids die mij bijstaat in alle moeilijke momenten. God wat mis ik hem nog...maar wat een glimlach weet hij nu nog steeds te toveren op onze gezichten <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Voor nu gaat mijn volgende hond een corgi worden, maar in de toekomst komt er zeker weer een lab in huis :j

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 02:41

Ja hier ook een labje :) bruine teef van bijna 4 alweer.
Suus is niet heel groot. Weegt normaal gesproken rond de 20/22 kilo :j (ik hou niet van dikke honden dus ze Is ook wel echt mooi slank).

Heb zo gauw even geen andere foto. Hier met een vam haar (10 :=) pups.
Afbeelding