Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maitu schreef:Klopt!
Maar daarnaast moeten ze wel blijven luisteren! Rechts, links, langzaam en naast.
Ik heb tuigen, riemen en mijn loopgordel van zero dc. Ben er zeer tevreden over. De honden trekken dan nl onder 'je billen' als het ware. Veel fijner dan in je buik.
EmptyWords schreef:viszla denk ik
hier begint het als vliegen, maar dat houd ik echt niet bij, dus al snel gaan we op mijn tempo
amies100 schreef:Ik heb afgelopen jaar mijn hond ook meegenomen met een evytraining, veel leuker samen. Alleen moet mijn hond (ivm opleiding) langs mij lopen. Ik ben een leek wat betreft dit soort sport, kan iemand mij uitleggen waarom een hond voor je moet lopen hierbij?
Lisitano schreef:Heel mooie hond!
Ik heb vanavond getraind, ondanks de spierpijn. 3,1 km en ik was drijfnat. Ik was niet snel maar ik ben trots dat ik door de pijn heen ben gelopen. Manu trok redelijk, al was hij wel vrij veel afgeleid.
Morgen maken we weer een lange wandeling en dan maar eens kijken of ik nog een rondje kan!
Marlis schreef:Lisitano schreef:Heel mooie hond!
Ik heb vanavond getraind, ondanks de spierpijn. 3,1 km en ik was drijfnat. Ik was niet snel maar ik ben trots dat ik door de pijn heen ben gelopen. Manu trok redelijk, al was hij wel vrij veel afgeleid.
Morgen maken we weer een lange wandeling en dan maar eens kijken of ik nog een rondje kan!
Woensdag avond is er weer een training. Zelfde locatie dus handig ivm makkelijk af kunnen haken