Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Het scheelt dat ze in ieder geval niet in kabels hangen. We hebben besloten dat als we zo ver zijn om ons te laten informeren bij een opvang. Zo kunnen we kennis maken met de dieren en kijken of het bij ons past.
.
Vlees heb ik geen problemen mee, zolang het niet nog een bepaalde vorm heeft..
wij geven kippenbillen, konijnenbillen, kippenhartjes, etc
)
(echt met zo'n duivelsgrijnsje op zijn snoet, al mokkend. Hij weet goed genoeg dat het niet mag
)
een frettentopic!
Toen zaten ze ook samen maar waren ongecastereerd en dat was af en toe echt matten met elkaar. Nu ze gecastreerd zijn gaat het goed samen. Ze spelen met elkaar, slapen met elkaar en halen samen kattenkwaad uit
Ik heb ook 2 honden maar dat gaat niet zo goed samen. Benji vind het vooral leuk om achter de honden aan te gaan vooral mijn kleinere (onzekere) hond. Simba laat ze met rust, maar laat ze niet meer samen. Teveel stress voor de honden helaas... Bij mij hebben ze een eigen kamer waar ze 24/7 loslopen. Daar staat wel een hok waar ze in kunnen slapen met hangmatten en mandjes met fleece dekens. Voor de rest dus geen bodem bedekking. En heb 2 kattenbakken staan met houtkorrels als bodem. Elke dag komen ze een paar uur uit de kamer. Dan krijgen ze nog de hal, gang, badkamer, trap en benedenhal tot hun beschikking. Voorheen liepen ze dus ook los in de woonkamer, maar kan het mijn honden ook niet meer aandoen
en nu met het mooie weer laat ik ze ook in de tuin in een buitenhok met ren. Het is wel de bedoeling dat ze volgende maand naar buiten verhuizen. We gaan een groot binnenhok maken in de schuur met een grote uitloop naar buiten. Als eten krijgen ze frettenbrokjes Totally Ferret Active gemixt met kittenbrokjes van Hill's kip. Heb ook wel eens vlees geprobeerd maar daar moesten ze niks van hebben
Ze krijgen ook wel eens wat van Gimpet kattenpasta voor haarballen. En Tubifrett zalmpasta handig voor als de nagels geknipt moeten worden
Af en toe een plakje kipfilet en van die gedroogde kipfilet snoepjes. Vinden ze erg lekker
Posten maar!