Wij nemen er daarom ook twee...wel zo gezellig. We hebben nog een bull terrier, dat worden vast dikke maatjes.
Tja de getatoeëerde sphynxen....idd los van dat het zielig is. Ziet het er wel mooi uit. Maar keur het wel af. Zoiets hoort niet. Lekker tegenstrijdig haha
Wij hebben Sphynx Klaaz, een knettergek bloterikje waar we erg om kunnen lachen We hebben ook Fritz gehad(zie profiel), die is helaas aan een zeldzame hartafwijking wat leek op HCM overleden. We hebben ook nog een tijdje Mooz gehad, een ex-dekkater van 5 jaar, maar helaas klikte het niet tussen Mooz en Klaaz. Maar het klikte wel met Mooz en mijn schoonouders die eerst allebei niks met sphynxen hadden maar helemaal om gingen door hun leuke karakter en inmiddels woont Mooz bij hun Mooz is volgens mijn vriend de Brad pitt onder de sphynxen
Geen bezitter, mag liefhebber van het prachtige ras ook?
Anoniem
Geplaatst: 17-03-14 18:16
Ik ben ook helemaal weg van Sphinxen Mijn vriend wat minder, die houdt van langharig ik hoop er toch wel ooit eentje te mogen bezitten
Hebben nu drie HTK katten rondlopen (waarvan eentje x Boskat) maar voor de toekomst willen we wel graag richting raskatten. En dan hopelijk voor mij een nakie
Ik vind Aagje & Betje van Prrrr zo leuk en lief! Die hebben bij mij toch wel een vonkje voor Sphinxen overgebracht
Splash_
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-14 18:16
Joolien, ik zat al te wachten of je je ging melden Klaaz is echt geweldig. Jammer dat het met Mooz uiteindelijk niet klikte, maar fijn dat hij bij je schoonouders woont. En je vriend heeft gelijk, hij is inderdaad knap met zijn blauwe ogen.
yeah 8D Meekwijlen met de prachtige foto's Mijn vriendin vind ze echt helemaal niks Zo...kaal? Ik vind ze juist leuk daarom (maargoed, ook naakte ratten vind ik helemaal geweldig, en de American Hairless Terrier..de nakies hebben gewoon een speciaal iets over zich)
Prrrr
Geplaatst: 17-03-14 18:20
Hanafubuki schreef:
Ik vind Aagje & Betje van Prrrr zo leuk en lief! Die hebben bij mij toch wel een vonkje voor Sphinxen overgebracht
Ik heb ook 2 sphynx dames. 1 daarvan is bijna uitgerekend. Ze is nou 3 jaar, en dit word haar eerste nestje.
Ik snap niet dat sommige mensen gewoon bang voor ze zijn.... Ze zijn juist super lief!
Splash_
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-14 22:11
Oeh spanned Skaay! Wat leuk..!
En kittens zijn inderdaad duur. Maar ik betaal liever wat meer dat ik weet dat ze van een goed adres komen en dat de kans op hcm kleiner is aangezien ouders elk jaar getest worden.
Laatst bijgewerkt door Splash_ op 17-03-14 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Lauratje_88
Geplaatst: 17-03-14 22:12
Wat een leuke katten maar hebben ze niet veel verzorging nodig?
Das ook een voordeel van twee katten: die houden elkaar een beetje bij. Betje moet wel eens in bad. Inderdaad: vaker de oren schoonmaken. Maar vooral: veel meer aandacht geven dan bij een gewone kat