Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fannetje schreef:Berryz, toch gekenld jammer dat zoiets kan gebeuren. maar lijkt me dat hij echt afgekneld moet zijn geweest, anders verliezen ze niet zo maar een voet. Sneu hoor, maar gelukkig nu bij jullie op een goed adres. Mag hopen dat alle honden in beslag zijn genomen.
Arme Jip. Ik zal voor je duimen, maar heb zelf ook wat ingestuurd.
En allemaal leuke puppyfoto's gezien, leuk hoor. Wat groeien ze toch hard.
Berryz schreef:fannetje schreef:Berryz, toch gekenld jammer dat zoiets kan gebeuren. maar lijkt me dat hij echt afgekneld moet zijn geweest, anders verliezen ze niet zo maar een voet. Sneu hoor, maar gelukkig nu bij jullie op een goed adres. Mag hopen dat alle honden in beslag zijn genomen.
Arme Jip. Ik zal voor je duimen, maar heb zelf ook wat ingestuurd.
En allemaal leuke puppyfoto's gezien, leuk hoor. Wat groeien ze toch hard.
Spijtig genoeg zijn de andere honden nog niet in beslag genomen, maar ze zijn wel van plan dit te proberen, of toch minstens de reu er nog weg te halen zodat er niet nog een nest terecht komt.
Gowlan schreef:Het wordt zo spannend, bericht van de fokker gehad vanmorgen.![]()
De temperaturen van de 2 mommy's to be beginnen beiden te dalen en hun uitgerekende datum is ook verstreken inmiddels. Ik ben zo vreselijk benieuwd, hoop dat ze een stel gezonde pups op de wereld gaan zetten!
kiwiwitje schreef:Gowlan schreef:Het wordt zo spannend, bericht van de fokker gehad vanmorgen.![]()
De temperaturen van de 2 mommy's to be beginnen beiden te dalen en hun uitgerekende datum is ook verstreken inmiddels. Ik ben zo vreselijk benieuwd, hoop dat ze een stel gezonde pups op de wereld gaan zetten!
Spannend! Liever hun dan ik 2 nesten en 2 bevallingen tegelijk
Gowlan schreef:Dankjewel voor je reactie Sky, ik zit daar ook aan te denken maar tegelijkertijd wil ik de voor- en nadelen van een verzekering afwegen. Ik hoop dat er mensen in dit topic zijn die wellicht tips hebben en hun ervaringen willen delen.
Marlis, wat balen zeg.om wat voor ras gaat het?