Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dundy had vrij snel door hoe het moest. Dexter daarentegen heeft er een uur mee lopen gooien en spelen. Toen is ie maar naar Dundy gegaan. Die had de smaak na de eerste snel te pakken dus de tweede was hap-slik-weg.
nu is ze een wolf en is ze eng
Zal wel leuk worden straks met die witte fluffbal
Maar eens een knuffel langs je been zou imo geen probleem moeten zijn. xLaraaj schreef:Vind dat je op wandeling wel zo vriendelijk kunt zijn om je hond aan te lijnen of bij jou even te roepen als er mensen aankomen. Sommige mensen hebben echt bang van honden.
Naya roep ik bij mij en maak ze even vast want zij wilt altijd iedereen dag zeggen. Bij fietsers bijna niet dus kan ik ze gewoon naast mij laten zitten

Het scheelt ook een hoop dat hij totaal nergens bang voor is en heel open van karakter. Ik kan me daardoor de luxe ook wel veroorloven. Zelfs bange kindjes durven Marley vaak wel even te aaien. En dat is dan vaak wel pas nadat ouders het gevraagd hebben. Worden zij misschien iets minder bang en Marley vind het best..
hier zie je ze ook veel black/tan

Vind ik niet eerlijk tegenover Bo en een relaxte wandeling is gewoon veel fijner. Wij lopen zeker geen standaard rondje, we hebben er meerdere en die wissel ik ook gewoon af.
EN KWAAD DAT ZE WAREN!?!?!