Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JesdaJinn schreef:Zijn er hier geen mensen die thuis paaltjes hebben?
Zoja, welke paaltjes hebben jullie?
Ik wil graag paaltjes kopen maar weet niet welke. Ben zelf bang dat wanneer ik die simpele prikpaakltjes van zooplus neem dat ze allemaal plat liggen wanneer Jinn er door is geweest.
Ik weet niet hoe stevig die staan en Jinn gaat vrij kort langs die paaltjes dus die krijgen wel wat te vorduren (?)
DanielleB schreef:Ja, ikzelf maak inderdaad soort van schaatsbeweging met in/uit. Als ik een klein stukje riem vast heb, hoef ik in principe niks te zeggen of een schaatsbeweging meer te maken, maar dan gaat ze gewoon vanzelf. Maar zodra ik de riem er af had, was het net of ze het niet meer wist ofzo.
Het is wel echt een onwijze zenuwpees van zichzelf ook
Knakker schreef:oke, is frontline wel veilig voor bordercollies dan?
Zoe_97 schreef:als je hond vrij van mdr1 is is advantrix helemaal geen probleem. test kost ene paar tientjes en ben je altijd zeker dat je hond niet op bepaalde spullen reageerd. en het komt maar bij 0.5% van bde borders voor dus zeer weinig (bij schotse collies ligt dit veel hoger).
Ik gebruik bravecto. ondanks de horrorverhalen. Elk bekend geval van een zieke hond is wanneer de bravecto niet in juiste omstandigheden is oegedient (niet gelijk met andere inentingen of ontworming, enkel geven aan ene gezonde volgroeide hond etc.)
Mijn pup reu krijgt frontline
arme lara!