Roque was gewend aan een open kattenbak bij de fokker, dus in het begin heb ik hem laten plassen en poepen op een open bak, maar gezien de geur die hij produceert heb ik naderhand een dichte bak gekocht, zo'n mooi gevlochten van curver.
Alleen durfde die held niet door het deurtje heen, want dat was hij natuurlijk helemaal niet gewend. Het deurtje heb ik al die tijd voor hem eruit gelaten, maar die geur is niet te harden, dus ik vond dat het wel weer tijd was om hem wat nieuws te leren. Als wij thuis zijn laat ik nu dus het deurtje erin hangen, zodat ik kan zien wat hij doet. Alleen vannacht ben ik dus vergeten het deurtje eruit te halen, met als gevolg dat hij op mijn bed heeft zitten pissen Helemaal niet zijn schuld, mijn man vertelde me dat hij vannacht wat kabaal hoorde en dat hij in de gaten had dat Roque problemen had met het deurtje ( ipv die vent van mij nou even gaat kijken, ik heb niks gehoord ). Nou ja goed ik alles gewassen, moet nog wel een paar keer, want zie die lucht er maar uit te krijgen
Maar nu komt het ... hij is helemaal van streek en durft die bak niet meer in , mijn moeder belde net dat hij een dikke drol in de badkamer had achter gelaten. Hoe ga ik het nou voor elkaar krijgen dat Roque het weer leuk gaat vinden in die bak, en ja het liefste met het deurtje erin natuurlijk.
Tigress
Geplaatst: 02-02-15 11:19
Hoe gevoelig is meneer voor leuk trainen met snoepjes? Dan zou je klickertraining kunnen doen. Ontzettend simpel. Basis is zo gelegd, en dan kun je echt van alles gaan trainen. Zo hebben wij onze katten ook veel geleerd
Grrrrr. Roque heeft nu de deurmat ontdekt. Zeiknat en mijn laminaat ook. Stinken niet normaal. Hij durft wel weet op de bak, maar waarom gaat hij nu dan op de mat zitten. Jullie een idee. Mijn vent is in alle staten! Heb nu aluminiumfolie op de mat gelegd en zo goed als het kon met citronella schoongemaakt. Morgen een nieuwe mat halen.
Ik had graag nog graag een mooi shot van zijn ogen willen maken maar meneer zat maar moeilijk stil Tja, mooi meisje in de buurt Die overigens niet meer krols was dus ik en bazin hopen dat het nu 'raak' is. Nog even afwachten dus.