Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(mijn instructeur heeft zowat elk ras al geshowd dus krijg van hel veel tips)
sorry dat ik hier inbreek. Ik lees al even mee maar heb zelf ook maar de moed bij elkaar geraapt om te beginnen met showen. Ik heb er alleen 0 verstand van, dus vroeg me af of jullie een ringtraining in Oost-Brabant of Noord-Limburg kunnen aanraden? Loolotte schreef:sorry dat ik hier inbreek. Ik lees al even mee maar heb zelf ook maar de moed bij elkaar geraapt om te beginnen met showen. Ik heb er alleen 0 verstand van, dus vroeg me af of jullie een ringtraining in Oost-Brabant of Noord-Limburg kunnen aanraden?
geeft les bij manege Thielen op dinsdag en woensdagavond.
the more the merrier! Wat voor hond heb je?
Maar doordat hij eraan gewend is heb ik wel het idee dat hij makkelijker is met loopse teven dan reuen die ze niet zoveel meemaken (behalve om te dekken) Loolotte schreef:sorry dat ik hier inbreek. Ik lees al even mee maar heb zelf ook maar de moed bij elkaar geraapt om te beginnen met showen. Ik heb er alleen 0 verstand van, dus vroeg me af of jullie een ringtraining in Oost-Brabant of Noord-Limburg kunnen aanraden?

(op basis van zo filmpjes van alle pups die in aanmerking kwamen heb ik voor dit meisje gekozen)
Ze gaat op dag 7 zitten wat stilaan de grens wordt dat ik mijn reu er bij wil/kan laten (hij is helaas niet de gelukkige die mag dekken
)
ze komt uit hongarije 

)
ik ga maar uit van een dure ringtraining voor mijn grote dame. Nog niet bekend hoeveel in iedere klasse maar dat zullen er flink wat in de open klasse zijn bij zoveel inschrijvingen. Esplendido schreef:Ja, er doen 68 RR mee waarvan 44 tevenik ga maar uit van een dure ringtraining voor mijn grote dame. Nog niet bekend hoeveel in iedere klasse maar dat zullen er flink wat in de open klasse zijn bij zoveel inschrijvingen.
dat is de moeite, denk niet dat er vaak over de 40 dalmatiërs zijn op een gemiddelde CAC/CACIB show in belgië, den eerder gemiddeld iets rond 25 ofzo...
Dat is zelfs voor Belgische begrippen (waar de aantallen voor de wss toch altijd al magertjes zijn) vreselijk sneu
En slaat nergens op, want het is toch voor de eer dat we er maar staan, 2 keer! Oll z'n laatste show, wij gaan echt dubbel en dwars pret hebben op die catwalk!