Ik moest laatst zo lachen toen iemand gerbils in het meervoud verkeerd zei.. gerbillen

Oh en ik heb mijn dames andere namen gegeven want ik kon er niet aan wennen

egopost sorry ik zal straks bijlezen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xMendy schreef:Jemig jullie kletsen ook wat afbijna 100 pagina's haha..
Ik moest laatst zo lachen toen iemand gerbils in het meervoud verkeerd zei.. gerbillenklonk zo stom!
Oh en ik heb mijn dames andere namen gegeven want ik kon er niet aan wennenZe heten nu Polly & Pebbles
egopost sorry ik zal straks bijlezen
_Karlijn schreef:Een vriendin van mij dacht altijd dat het gerbRils waren, dat blijft ze ook zeggen hahaha.
plutolover schreef:Ik wil misschien gerbils houden. Nu wil ik graag 2, maar kan je dan beter 2 vrouwen of mannen nemen? Kan t ook uit aparte nest of is het verstandig uit 1 nest re nemen?
EskeGirl schreef:plutolover schreef:Ik wil misschien gerbils houden. Nu wil ik graag 2, maar kan je dan beter 2 vrouwen of mannen nemen? Kan t ook uit aparte nest of is het verstandig uit 1 nest re nemen?
2 mannen of vrouwen maakt niks uit, wel is het makkelijk om twee uit hetzelfde nest te nemen (niet meer hoeven koppelen). Ook raad ik je aan om naar een fokker te gaan
_Karlijn schreef:40x30 is echt veeel te klein Plutolover! Ik vind mijn 80x50 bak al klein.. mannetjes of vrouwtjes maken niet uit en idd, haal ze niet in een dierenwinkel maar bij een fokker vandaan.
Rubber_duck: ik gooi elke dag wc-rolletjes/keukenpapierrollen/doosjes van Knorr etc in de bak en daar vermaken ze zich prima mee. Ik kan niet echt uit je bericht opmaken waar jij ze verder mee vermaakt?