Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vanillia schreef:aanstelleritis I guess.
Saintelette schreef:Hoi hoi! Nog even een praktische vraag..
Een van onze rittens piest nogal veel als we haar eruit hebben
(De ander doet het ook wel, maar lijkt het minder te doen)
Vaak pakten we ze 's ochtends eventjes bij ons in bed, maar dan kan ik na iedere x mn bed verschonen![]()
Dus zijn verhuisd naar de bank, alleen hier doet ze het natuurlijk ook gewoon op..
Hoe gaan jullie hier mee om? Of hebben jullie het afgeleerd? Zo ja, hoe dan?
Hebben wel zon toiletje staan, leg hiervaak drolletjes in, maar ook dit lijkt niet erg effectief
RedPassion schreef:Saintelette schreef:Hoi hoi! Nog even een praktische vraag..
Een van onze rittens piest nogal veel als we haar eruit hebben
(De ander doet het ook wel, maar lijkt het minder te doen)
Vaak pakten we ze 's ochtends eventjes bij ons in bed, maar dan kan ik na iedere x mn bed verschonen![]()
Dus zijn verhuisd naar de bank, alleen hier doet ze het natuurlijk ook gewoon op..
Hoe gaan jullie hier mee om? Of hebben jullie het afgeleerd? Zo ja, hoe dan?
Hebben wel zon toiletje staan, leg hiervaak drolletjes in, maar ook dit lijkt niet erg effectief
Hou oud zijn ze? Zijn het echt volledige plasjes of druppels/spoortjes terwijl ze loopt? Dat laatste is namelijk normaal en gebruiken vooral de wat dominantere ratten om hun geur uit te zetten.
Haflinger15 schreef:Mag ik me ook melden hier?
ik krijg binnenkort een rat een man neem ik en die gaat pip heten.
ik neem een grote kooi met veel leuke spullen.
zou iemand mij willen pb'en met een foto van de kooi ingericht en wel?
dan kan ik wat ideeën opdoen!
Thanksss
Yinthee schreef:Haflinger15 schreef:Mag ik me ook melden hier?
ik krijg binnenkort een rat een man neem ik en die gaat pip heten.
ik neem een grote kooi met veel leuke spullen.
zou iemand mij willen pb'en met een foto van de kooi ingericht en wel?
dan kan ik wat ideeën opdoen!
Thanksss
Jammer dat je niet wilt luisteren en zo vreselijk eigenwijs bent.. Er is nu al in verschillende topics door diverse mensen tegen je gezegd dat één rat alleen echt not-done is
Als je dan perse geen tweede ratje erbij wilt, neem die eerste dan ook gewoon niet!!
Yinthee schreef:Waarom ben je dan toch zo dwars om er maar één te nemen als je het nu wel weet.. Luister dan gewoon naar wat er vanuit alle kanten gezegd wordt. Kei en kei zielig voor dat beestje wat je wilt nemen... En twijfel ook aan de rest van de verzorging die hij zal gaan krijgen als je met zo'n instelling al een ratje aanschaft.. Je kan me niet wijsmaken dat je je dan ingelezen hebt over ratten houden. En ook al zou je dat wel gedaan hebben, zou je waarschijnlijk toch een dikke middelvinger opsteken en je ratje op zaagsel zetten om bijvoorbeeld maar wat te noemen, want dat is immers het goedkoopste.. En jij weet het tenslotte zelf wel, naar andere mensen met ervaring moet je niet luisteren.
Sorry hoor maar ik wordt hier echt een beetje boos om. Heb nu al medelijden met de toekomstige "Pip."
Haflinger15 schreef:RedPassion schreef:Dat is niet genoeg.In je andere topic schreef je dat je er wel twee nam, waarom doe je dat nu dan niet?
ja weet ik maar heb me toch bedacht